nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 er i uke 35 og håper magen vil synke snart, for bebeyen presser no sinnsykt på ribbebeina. Når sank den hos dæ?
strekkmerketrollet Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 forrige gang sank den fra ca uke 34-35...tror jeg.. Men nå har den ikke sunket enda!! Er 37+6... Har sååå vondt i ribbeina på ene sia... Kan ikke puste sjikkelig en gang! Og DA er det deilig når det kommer en hostekule :-s
bomper`n Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 er i uke 32, og amgen har sunket allerede. hodet festet seg i uke 31, synes det var litt tidlig jeg da, men jm mente det ikke var. slipper prsset mot ribbeina je da, men gud og jeg flyr på do og tisser;)
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 jeg er 36+5 og magen har synket litt. men regner m at den skal synke mer..
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 9. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2007 ja det er jo sant. når den synker så blir det vel press på blæren istedenfor. Ja da kan den vente litt til med å synke,, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå