*1+1=2 små* Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 uff er det flere som begynner å bli syke? Sitter her og hoster, og har hovne mandler:( Nå er det vist snart vinter igjen:P
*rbte* Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Jepp! Dårlig timeing, har ikke lyst å bli syk nå?? Men må vel bli bedre snart... God bedring til deg!!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Jepp Vondt i halsen og tett i nesen. Passer veldig dårlig nå..
BabyV Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Jepp - 8 dager til termin og har vært sengeliggende i en uke og er fortsatt ikke frisk. Skikkelig lei nu. Har også en del ting som må fikses og kjenner at jeg begynner å få dårlig tid.
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Har bare vært litt på morgenen til nå, men datteren min hoster litt så snart er vel hele familien syke her. God bedring da=)
line_n & sara Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 å ja! er skikkeli forkjøla! alt starta med vond hals for noen dager siden, sink-sugetabletter ordna opp med halsen, men resten av kroppen er skral! tror seriøst at jeg skal dø av denne forkjølelsen! god bedring til alle sammen!
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 jeg begynnte å få vondt i halsen igårkveld,og inatt sov jeg omtrent ikke,av andre grunner,så immunforsvaret er nok ikke på topp..halsevondten er iallefall borte for nå,tok en knært med kan jang (selges på life,kan brukes av gravide-anbefales!) før jeg la meg,kjekt å ha i kjøleskapet,håper jeg slipper å få noe mer..
*1+1=2 små* Skrevet 9. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2007 isj...influensa/forkjølelsestiden har nok begynt ja:( God bedring alle sammen, vi klarer nok dette og, men er jo slitsomt nok å være gravid, enn at man da også skal slite med å svelge og alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå