Gjest Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 vi har klart: masse klær brystpumpe barnevogn vippestol babygym sengetøy+kluter bleiebøtten fra gutt nr 1 =) stellematte får til jul: odenwalder vinterpose lekegrind med teppe gulliver sprinkelseng skal kjøpe etterhvert: lammeskinn vugge med himmel
anneli84 Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 hvis du skal være frekk og spydig får du da for f klare å skrive riktig. INTERESSANT. dritt lei av frekke anonyme her inne.
Lillegull2008&2010 Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Jeg har kjøpt en ammetopp på H&M som var på halv pris Syns det er så rart å gå å handle til babyen jeg Men på tirsdag skal jeg på UL og da kan jeg fort få litt større trang til å gå å shoppe Vi har funnet den vogna vi vil ha, så den tenkte vi skulle kjøpe om noen uker. Brio happy Jeg er 18 uker idag. Så jeg har ingen tips å dele, men er morsomt å se hvor langt andre er kommet. Er så redd for å handle så mye for tidlig. Men slik jeg har oppfattet det så er jeg heller sent ute Vi var på IKEA her en dag, åsså gikk vi forbi barneavdelingen, så bar e smugtittet vi på sengene og stellebordene som sto der, så var det 4 andre gravide som også var der, og de var HØYgravide. Følte meg så dum der jeg gikk da, med såvidt en liten kul på magen min
Mamsen&2Gull Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Vi har klart: Vogn seng vippestol sengetøy masse klær brystpumpe stellekommode bilstol stelleprodukter (mangler bleier) Har egentlig det meste etter førstemann:) Men skal kjøpe: nytt lammeskinn kluter Har 3 mnd igjen da, så det er vel ikke noe som haster:)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Vi har klart: vogn kurv til den nyfødte dyne pute sengetøy alt av kluter sutter flasker/ en til nyfødt vist vi skulle trenge det:) masse klær helse tepper ull teppe det maste av stelle produkter, magngler og bleier og kremer seng og stellebord står klart i butikken kjøpt og betalt:) vippestol får litt til jul, som sånnen pose, husker ikke navnet på typen men ser det avr en annen og som skulle ha den:) vertfalt en dun pose, kan ikke komme på noe mere nå men har jo 4 mnd igjen så jeg har vell litt tid på og få retsen i hus,, selv om jeg vil være ferdig lenge før jeg begynner med jule gavene:)
mrss83 Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 hehe tar ting med knusende ro her i gården. det eneste som er klart her er at jeg er gravid...
de tre bukkenebruse Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 vi har klart: vogn stellekomode klær tutteflasker tuttter brystpumpe ammebher helseteppe kladder sengetøy sengebeskytter seng vinterdress huer brystkrem/salve "sovepose" til å ha om natten skinnpose til vogna har bilsete,men skal kjøpe nytt ( graviditets gridler hehe) noen bleier (fra pampers pakken) sånnen pumpe til å ta snue med også skal vi kjøpe: stellematte stellebag nytt bilsete babycall lammeskinn videokamera (skal filme fødselen)) det er det jeg kommer på vi har og skal kjøpe:)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Vi har klart: Vogn masse klær kluter babygym sengetøy / dyne / pute Bleiebøtte Stellebord fleezepose brystpumpe Vi får til rett før jul: Bilstol Vi må kjøpe: Vugge Lekegrind Leketeppe stellematte Vippestol tror det er det :-)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 du skjønte jo hva jeg mente, så er vel ett fett om jeg skrev riktig eller ikke? og jeg er dritt lei KJIPE innlegg!!! finn på noe bedre, driter vel i hva du har klart og ikke...
Suss@ med 3 gutter Skrevet 9. september 2007 #11 Skrevet 9. september 2007 dra til kranglesiden anonym!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. september 2007 #12 Skrevet 9. september 2007 Vi har klart: -En del klær -Barnevogn -Babygym -Bæresele -Noen leker -Tåteflaske Har nesten klart: -Barnerommet Skal kjøpe om kort tid: -Møbler til barnerommet -Sengetøy, madrass, dyne og pute -Kluter og smekker Skal få: -Vugge -Seng Ellers blir vel alt kjøpt litt etter hvert. =)
brummemamma- Skrevet 9. september 2007 #13 Skrevet 9. september 2007 Så mye dere har klart. Vi er litt trege, kjøpte litt klær i sommer, og var på Ikea i går og kjøpte reisestellematte (skal kjøpe en annen vi skal ha hjemme) sengekant og lammeskinn. Vi skal flytte inn i ny leilighet, den skal være ferdig to uker før termin - så vanskelig å gjøre ferdig barnerom, eller kjøpe mye møbler og sånn, for da får vi bare enda mer å flytte. I tillegg skal vi arve en del ting fra venner og søsken, men vet ikke helt når de blir ledige/klare eller når det er vanlig å overlevere sånnt. Veldig greit å arve, men blir litt usikkert det hele foreløbig synes jeg. Hadde vært kjekt å kunne gjøre klart barnerommet. Vi har vært og kikket på møbler, mye fint mange steder- og dyrt, så ender ofte opp med Ikea, billig og nesten like fint. ¨Hadde for eksempel lyst på en sengekant på Reflex som kostet 900, men endte opp med en til under 200 på Ikea, må være litt fornuftig i blant, nok utgifter med ny leilighet og ny bil, men skjønner godt de som går amok i babybutikkene. Vogn synes jeg er kjemepevanskelig, er så mange å velge mellom.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #14 Skrevet 9. september 2007 Vi har: - stellebord - hånklær som baby kan stelles på - massevis av kluter - håndkle(må nok kjøpe noen fler) til å tørke nyvasket baby - badekar - søppelbøtte (skal kjøpe hundeposer) - vogn - helseteppe - strikket ett teppe, holder på med nr to - tisselaken + vanlig laken til vogn - stelleveske og tynn vognpose - babygym - lamper til å ha over seng og stellebord - massevis av klær + mangler masse "nødvendigheter" som strømpebukser og sokker, har ikke helt oversikten over hva vi har enda.. Vi arver bilsete, brystpumper, reservevogn (til å ha hos mine foreldre) + en del annet Seng+alt av tilbehør skal handles i løpet av oktober/november, vognposen (vinterpose) skal kjøpes så snart lønnen er på konto
Erisa* Skrevet 9. september 2007 #15 Skrevet 9. september 2007 Jeg er i uke 21, og vi har klart: - Vogn - Voksipose - stelleveske - Dyne til senga (salg på princess!) - helseteppe - en del strikka klær (2 jakker, 1 sparkebukse, 1 dress + sokker, labber, luer, votter) - To strikkede tepper; et pynteteppe i hvitt og et lappeteppe - litt klær Om ei uke skal vi på ikea, og da kjøper vi: - nytt klesskap til tuppa sine klær - stellebord med madrass og annet tilbehør - badebalje - noen håndklær til stell - en god stol til meg til amming og kos;)
anneli84 Skrevet 9. september 2007 #16 Skrevet 9. september 2007 anonym: hvis du driter i det, hvorfor bryr du deg da med å gå inn på iinnlegget? lei kjipe innlegg? drit i å logge deg på!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå