Mage Mi Sa Jo Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 tenker litt på å kjøpe en Teutonia Y2K kombivogn. er denne god og hvordan er den mend tanke på og løfte ut og inn av bil. vi tenket å selge vår emmaljunga edge duo combi. og jeg ønsker meg en lettere vogn. og syntes denne ser fin ut.
Mogop fikk augustgutt Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Vet ikke om det er samme vogn. Hadde Teutonia Y2K system. De er veldig tunge og tar stor plass!! Men ungen har det helt topp... Jeg solgte min, for den gikk ikke i bilen samtidig med bikkja (litt dumt når man skal reise bort...)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Har en Teutonia Y2K, og den er kjempelett å pakke sammen, og veier nesten ingenting. Er en 2004 modell, og den er like fin til minstemann som ble født i januar.
Mogop fikk augustgutt Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Mulig jeg hadde en annen vogn. Sitte/liggedelen måtte tas av før vi slo sammen vogna, den var også tung og vanskelig å kjøre..
Minnie Mom Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Det er forskjell på Y2K og Y2K2. Hvis du har bestemt deg for en trehjuling fra Teutonia, ville jeg ha sett på Spirit S3 med svingbart forhjul!
2blå og ?? i magen Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 har Teutonia Spirit S3.. Kjempe fornøyd .. Men kanskje ikke den største på markedet..
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Jeg har spirit s3 og er ikke fornøyd Jeg vil ha simo igjen jeg
Mage Mi Sa Jo Skrevet 9. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2007 vil ikke ha med svinghjul, har dårlig erfaring med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå