Gå til innhold

Treningstopper til voksende mager(samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser allerede nå i uke 10(!) at treningstoppen sklir og sklir opp på magen når jeg trener. Har nå i mitt andre svangerskap fått mage MYYYE før enn forrige gang.

Hvor får jeg tak i treningstopper til min voksende mage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med en "vanlig" tskjorte fra mammaavdelinga til hm eller lindex??

Skrevet

Kommer an på hvor du er fra, men Mammasita i Stavanger selger treningstopper til gravide (er litt dyre, men i skikkelig stoff).

Skrevet

Jeg kjøpte bare et par vanlige trenings/løpe t-skjorter i størrelse large (bruker small til vanlig) og brukte de i hele sommer, de begynner å bli veldig tettsittende nå da. Regner med de blir gode å ha til vinteren når jeg skal begynne å få orden på formen igjen og (ehm) magen ikke er blitt flat ennå. Nå er jeg 31 uker på vei og gidder ikke trene noe særlig mer, men om jeg skulle finne på å sykle litt feks så går jeg i skapet til mannen og finner noe der. Treningstøyet for gutta er gjerne litt mindre innsvinget/ettersittende og passer bedre om man er størst på midten.

Bruker hans jakker og regntøy osv også, hehe...

:-)

Skrevet

Nyyydelig! Jeg bor jo i Stavanger og dette passet jo aldeles ypperlig! At det koster litt får nå bare gå sin gang, fikser ikke bomull når jeg trener. Svetter som en gris når jeg setter skikkelig i gang....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...