mamman te JM og M Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 den er svak...............................men streken er der................................................... :)
Ioren Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Jeg er ikke en av dem da, men er det da på sin plass å gratulere? Eller bare msiforstår jeg et internt innlegg?
mamman te JM og M Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2007 neida forhåpentli hvis kan du gratulere ja!!! hadde IKM om torsdan...testa negativt da men idag kom en svak strek......testa ikke positivt før 5 dager over sist
Ioren Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Da gratulerer jeg og krysser fingrene for at alt skal gå bra =D
doffine Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Jippi, jippi, jippi-.-))))))) Streken var sånn på trultemora også:-)) Og nå er det 5 mnd til knerten kommer:-))) wooha
Trultemora er presseklar!! Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Weeeeeheeeeee!!!!!!!!!!!!!!! :D:D ENDELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D Gratulerer så masse jenta mi!!!!!!!!!!!!!!! :D:D Å herregud så glad jeg er nå!!!! :D:D
mamman te JM og M Skrevet 9. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2007 Trur æ teste igjen om 2 daga men det kjennes ikke ut som om tantea e på tur nei...........har bare vært sein en gang før å det var jo når june kom tihi!!!! :) så må vel komme nedover å handle kule mamma klær!!!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå