Gå til innhold

Hva har skjedd med meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg fikk barn for snart ett år siden har vi bare hatt sex to ganger! Jeg har null sexlyst:-( Mannen tar ikke intiativ, han er så forsiktig og sier at han ikke vil presse meg. Jeg har bare ikke lyst. Er dette normalt? Hva kan vi gjøre for å få et fungerende sexliv igjen? Vi forsøkte i fire år før vi fikk barnet vårt og jeg tror jakten på graviditet har drept mye av spontaniteten og gleden ved sex. Jeg føler at sex er en jobb jeg er glad jeg slipper. Vi bare utsetter og utsetter det... Noen som kan hjelpe oss? Vil jo ikke at det skal bli sånn.... Bare oppmuntrende innlegg pliiiiis;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal si, annet enn at jeg kjenner meg igjen i det du sier om at gleden ved sex forsvant når man lagde barn. Vi brukte 2,5 år før vi ble gravide. Men da vi tok opp igjen sexlivet etter fødsel oppdaget jeg egentlig bare hvor deilig sex var når det ikke var i produksjonsøyemed....

Så derfor aner jeg ikke hva du skal gjøre....

Men kanskje det kan være lurt å prøve å finne tilbake til intimiteten uten å ha sex. F.eks kline på sofaen uten at det nødvendigvis må føre til sex.

Ellers er det jo en kjensgjerning at mange har lite sex i småbarnsperioden. Og at det er viktig at man kan prate med partneren om det og dele frustrasjonene. Det går i bølgedaler hos alle :-)

Man kan jo ikke presse frem følelser som ikke er der, men vet at alle disse sexologene i avisspalter hevder at sex avler sex. At jo mer sex man har jo mer lyst har man...

Ønsker deg hvertfall lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...