Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Leonora? Eleonora? Ellinor? Nora Lisa? Noen forslag?
Gjest Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Lenore? Nei, jeg vet ikke om jeg synes at det trenger noen spice jeg..Synes det er enkelt og pent.
lisje marthemora Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 kjenner ei som heter Nora-Josefin.Jeg syns Nora er et veldig fint navn alene også.
Happy-32 Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Nora er jo et veldig mye brukt navn, men et helt nyyyyydelig navn. Var min favoritt da vi fikk baby, men ikke mannen min sitt, så vi brukte det ikke. Det jeg merker meg i avisa på sidene over nyfødte her jeg bor er at alle bruker Nora sammen med et annet navn; Nora Sofie, Nora Kristine osv. Så hvorfor ikke da bruke bare Nora, evt gjøre en liten vri på skrivemåten; Norah?! Ellers syns jeg Leonora også er veldig flott og da også mye mindre brukt.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Nora Isabella Nora Sofie Nora Mathilde Nora Madikken
Januarjubel! Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Nhohrah! hehe neida bare tuller.. Synes dine egne forslag var gode jeg!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Nora Alette Nora Theoline Nora Isadora Nora Johanne Nora Jeanett Nora Helene Anne Nora
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 Enig med deg... det er fint =)
Søskendrøm<3 Skrevet 9. september 2007 #12 Skrevet 9. september 2007 nora aleksandra, nora cassandra, nora sofie, nora elise,
PMST Skrevet 9. september 2007 #14 Skrevet 9. september 2007 Nora Emira det var fint Nora Angelica ? Nora Karin
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #16 Skrevet 9. september 2007 Leste i avisen om ei som het Norah Frederikke, hvis det kune være noe (Veldig over the top med h i slutten mener jeg da, synes dessuten Frederikke er et usannsynlig fjollete navn. Men typisk gamle foreldre fra Vestkanten.)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 9. september 2007 #17 Skrevet 9. september 2007 jeg synest h`en i slutten er nydelig. Norsk: Nora Ikke norsk: Norah.
Love my kidz Skrevet 9. september 2007 #21 Skrevet 9. september 2007 Da jeg leste overskriften så ville jeg foreslå Leonora, for det er såå fint synes jeg - litt dramatisk, men en prinsesse verdig ;-) Men Norah Emilie er også skikkelig lekkert!!!
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 9. september 2007 #22 Skrevet 9. september 2007 Nora er nydelig alene. sier ikke det fordi jeg selv heter det. synes det er et enkelt og pent navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå