Tre tette! *07+10+11* Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 er 36+5 og har ikke hatt noe problemer m å sove om natten i svangerskapet. fram til går natt. nå våkner jeg sikker 20 ganger iløpet av natten. våkver ikke fordi jeg må på do eller pga kynnere, bare våkner lixsom.. noen fler som har d sånn?
Jenniegirl Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Jeg er snart i uke 39.. og ligger også mye våken om nettene.. må gjerne en liten tur på do og har endel kynnere.. men av og til ligger jeg bare våken en stund før jeg sovner igjen.. Var på samme måte med forrigemann. Kanskje det er kroppen som forbreder seg ? forbereder seg på mange våkenetter når babyen kommer til verden? ikke godt å si:-)
Fia77 og mamma! :) Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Jeg er i uke 39 og har våknet på samme måte som deg de siste to ukene. Våkner fast kl.6 HVER morning.... Og dødstrøtt hele dagene...
M-Tos Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Jepp! Tisse, drikke, kynnere, må snu meg, varmt, kaldt... det er alle slags grunner til at jeg våkner. Noen ganger vet jeg ikke hva det er. Sover veldig lett. Men det rare er at jeg blir ikke sliten av det. Det bare er sånn nå. Begynte vel rundt uke 34-35. Greit å vite at man kan takle det, snart blir det mye våkenetter:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 jeg er 36+0 og har det også sånn. I natt var det helt ekstremt. Våknet kl 3 og sovnet ikke igjen før kl var over 6....
spireliten Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Samme her. Vært slik i ei uke nå. Er begynt på uke 38 nå. våkner av den minste ting om natta.
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Jeg er i uke 36+1 og har hatt det sånn i noen uker allerede så jeg er temmelig sliten. Har jo tvillinger som våkner tidlig også så det er ikke akkurat å sove lenge på morgenen heller. + at jenta har vært syk og nå ser det ut til at hun blir syk igjen (først 4. barnesykdommen og nå forkjøla. Er vel ikke lenge til broren blir syk heller) Men jeg har sliti med kynnere og vondt når jeg skal snu meg + tisse da.
mammatrollet + spire i magen Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 er i uke 36 og har hatt det slik i mange uker allerede... sover ikke en eneste natt igjennom. er slitten og trøtt hele dagen, men får likevel ikke til å sove. har mye hjertebank. gleder meg nå bare til babyen kommer ut, slik det er nå vil jeg trolig få mer søvn da. sover ca 2-4 timer hver natt
Fødeklar_ja! Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 Slit med det samme ja... blir ikke trøtt før i 2-3 tia på natta, sovne o så våkne æ minst 5 gang hver natt før æ må opp med sønnen min mellom klokka 6-8 på mårran. Men slit heldigvis ikke med å være så sliten på dagen forde har fått vaskekick no, så bare vaske og vaske mens gutten e i barnehagen hehe
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 Velkommen etter.... Har hatt det sånn i 4 uker (er 40 uker i dag). Og skulle gitt UENDELIG mye for en skikkelig natts søvn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå