Mor til en stor og en liten Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Huff!! Har de siste dagene blitt skikkelig "bitch". Blir sur og gretten for den minste lille ting. Også er jeg begynt å bli skikkelig stresset med tanke på å få alt på plass og iorden til den lille kommer... (er 33+5 idag). Er jo enda en stund til termin men jeg har plutselig fått det for meg at det haster med å få alt i orden og stakars sambo om han ikke er med på notene... Syns synd på han selv om jeg der og da syns han er skikkelig treig og dust som ikke forstår at jeg vil ha alt i orden nå!! Han er heldigvis veldig forståelsesfull og holder ut med meg. Tror dette må være det som kalles "redbyggerinstinktet". Kommer visst når det nærmer seg..... Men det er slitsomt altså... Og når man da har en kropp som ikke vil være med på notene (les: bekkenløsning. kynnere, trøtt, uvel og plutselig fått masse vann i kroppen) så er det skikkelig frustrerende!!! Sukk!! Noen flere som er begynt å bli ekstra hormonelle (premenstruelle) og stresser med å bli ferdig??? Eller er det bare meg??? Begynt å få tidvis masse hevelser og vann i kroppen og det er ikke noe godt... Fikk det sist gang på slutten av svangerskapet og da var det ganske nært opp til fødselen....(fødte 17 dager før tiden....) Håper virkelig ikke dette er fortegn til fødsel som jeg hadde siste... Er jo enda for tidlig til det.... Takk for at dere gadd å lese sutreinnlegget mitt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå