Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=161864 Kan dere legge denne på skravle for meg?
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Fordi du ønsker å spre det glade heroinbudskap?
Gjest Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Nei, for helvete, det kan du da for faan gjørra sjøl. Er ikke ansatt her som forkle for anonyme judaser.
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Tjoho luten, godt å se deg i form! :-) Har du pyntet på labbene, forresten?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 joa gjør det, gjør det, gjør det.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Hvorfor det? Tror du det er fler gravide alkoholikere der enn her? Det vet jeg nemlig ikke om jeg tror på....
Gjest Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Ach, Mein Favoritschwein, du er også i slaget, ja? Jeg skal straks stikke, skal bare dusje og sortere ferdig noen skruer, muttere, dingser, andre dingser, hårstrikker (!), espressokopper-med-dingser-i osv som min mann tydeligvis bare ikke gadd å forholde seg til da vi bygde vegg for noen år siden - han har bare stappa alt i en fin oppbevaringsboks og satt den INNERST på loftet, så da jeg storrydda i det som egt bare skal stå der så dukka den selvsagt opp selv om jeg i mellomtida har måttet kjøpe nye og lurt veldig på hvor de var blitt av, uten å få svar av noen. Faan skulle ha menn. Labbene er ikke pynta ennå, sparer dem nemlig til en oppkommende anledning i oktober! Gleder meg!
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Ich bin eine Schlager, ja. ;-D Vet du ikke at menn alltid tenker "bigger is better" og at de hater å forholde seg til smårask? Enten har de ikke finmotorikk i mannenevene, eller så er de redde for at det som for dem er søppel, egentlig er små kvinneskatter. Da ender rasket gjerne på et trygt sted, men ute av syne og sinn. Kanskje det er derfor noen av dem får hjerteklapp og gjerne skulle hatt hatt kart og kompass når de nærmer seg intime kvinnelige områder. :-) Har dere bryllupsdag i oktober eller noe sånt? :-)
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Hvordan lød resonnementet ditt da du konkluderte med at denne artikkelen oppfordrer folk til å bruke heroin når man er gravid?
Eat sardines and die Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 At det er flere gravide alkoholikere på skravle?? Selvfølgelig er det det. Om det er en karakteristisk egenskap ved småalkiser, så er det jo behovet for å skjule seg i mengden og virke som alle andre. Og hvilken anledning de har fått i skravle!!!!!! Der kan man jo sitte og chatte ravende full uten at noen legger merke til at de oppfører seg annerledes enn de andre hønene. he he
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 9. september 2007 #12 Skrevet 9. september 2007 Neida, det er ikke i oktober, selv om jeg ikke er helt sikker på datoen overhodet, hehe. Bare for å fortsette min forbannelse: kun mannen i huset klarer å dra på bursdag langt pokkerivold på andre sida av byen og komme hjem uten ungens jakke, hårbøyle og eneste par joggesko.
Himmelblå Skrevet 9. september 2007 #13 Skrevet 9. september 2007 Det verste med alkoholikere i svangerskapet er visst om de sluttet å drikke brått, iflg en embryologiekspert jeg var på foredrag hos. Vet ikke om jeg er enig, men... valget mellom pest og kolera den linken da. Enkelt, blir man gravid kjør på med det beste som fins. Skjønner ikke folk som har samvittighet til annet!
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. september 2007 #14 Skrevet 9. september 2007 Hehehe.. Ja, det er en av grunnene til at det alltid er jeg som lager ungens matpakke, kler på henne og pakker barnehagesekken. Skal la være å nevne de tusen formaningene han må huske på når han avleverer/henter henne. Stakkars meg eller stakkars mann? Han får ikke engang sjansen til å gjøre feil. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå