Gå til innhold

Fjerne spiral

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hormonspiral, har hatt den i 4,5 år. Har planer om å ta den ut snart. Gjør du det hos vanlig lege? er det vondt? Hadde også vært moro å høre erfaringer på hvor lenge det tok for deg å å bli gravid......:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Jeg hadde kobberspiral da...tok den ut i begynnelsen av august. Det var ikke vondt :-) Gjorde det hos fastlegen min ja...og hu pratet masse med meg og så tok hun den bare ut midt i samtalen. Det hjalp litt tror jeg :-) Hadde min bare i 14 måneder da....så vet ikke om det har noe å si. Gravid prøver jeg å bli nå. Legen min sa det kunne ta minimum tre måneder før syklusen var helt normal, men i teorien kan man bli gravid med en gang. Lykke til!

Skrevet

Hei..

Jeg tok ut min hormonspiral hos gynekologen min. Gjorde ikke noe vondt. Legen sa at det ikke tok mer enn 14 dager før en kunne bli gravid igjen. Du har jo eggløsning når du har hormonspiral, den hidrer bare egge å feste seg. Jeg tok min ut i helt i begynnelsen på desember, og er ennå ikke blitt gravid:( Men vi er alle forskjellige.. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...