mybabyboy Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Har tenkt å ta ut kobberspiralen, klarer ikke bestemme meg om jeg skal ha Hormonspiral eller P- stav.. så lar prisen avgjøre:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Jeg føler jeg beveger meg på ullent farvann her, MEN jeg mener venninda mi sa den kosta snaue tusenlappen?
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 hormonspiral og p-stav koster ca det samme. 1200-1300 kr tror jeg.. er ikke alle leger som kan sette inn p-stav. jeg hadde liksom bestemt meg for å ha p-stav.. men fikk beskjed at legen min ikke kunne sette inn sånne..
Octopus Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 P-staven koster 1261,50 og varer i 3 år. Jeg har nettopp tatt ut min etter å ha hatt kraftig, sammenhengende blødning i 4 mnd i strekk. Var nok ikke min type prevensjon det, nei... Urk
mybabyboy Skrevet 9. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2007 Takk for svar. Tror jeg satser på p-staven istedefor hormonspiralen, er så lei av å bli sjekket der nede... om det ikke funker for meg er det greiere å ta ut staven enn spiralen..
2blå og ?? i magen Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Hei.. .. Men hvor plasserer man en slik p-stav? Er det i hånden? Kan man ha det når man ammer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå