Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Maxi cosi var jeg veldig fornøyd med hvertfall..
Gjest Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Takk for tipset ... med 2 barn med seter i bilen blir det ikke mye plass til overs ...
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 slenger meg på med Maxi Cosi jeg også. Veeldig fornøyd, tar liten plass, lett å feste. Venninne min som har samme sete til sitt barn var involvert i en kollisjon, og det gikk veldig bra med babyen som satt i Maxi Cosi, så regner mede at det er sikkert også. Og så er det jo helt genialt hvis man har en barnevogn som man kan bruke setet på også :-)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Jeg ville sett på Duologic :-) Det er babysete og storbarnssete i ett, kan brukes til barnet er 4 år, og tar mye mindre plass enn Maxi Cosi (har hatt begge, så vet det, byttet selv ut MC til Duologic), mindre beltelengde, er enklere å feste, og greit sammen med andre bilseter..! Vi har hatt tre bilseter i bilen på en gang, uten problemer, men med babysetet fikk vi ikke plass..! Genialt sete, meget trygt, utviklet i samarbeid med svensk Trygg Trafikk og kan brukes både med og uten isofix - bare genialt! :-) http://www.stera.no/pdf/brosjyre_duologic.pdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå