Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 I morra er det min første arbeidsdag etter permisjonen! Ikke nok med det, det er i helt ny jobb!! Gruer meg!! Kommer sikkert til å gå bra men...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Skjønner deg godt Men det går sikkert fint! Blir nok deilig å komme igang, når du først blir kjent! Hsk at folk vet du er ny, og alle har vært nye en gang Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå