Gjest Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 å feire en 1 åring tar jammen på.pjuh Gogutten fikk mye uventa besøk,å det varma.han var helt i hundre.fikk mange gaver å mye oppmerksomhet. Ting ble stress for meg,men et deilig stress.gogutten åpna kaka mens jeg vaska opp ei flaske brus,hehe.når brus bruser over,ja da er det gjort.å kaka,ja den ble mye omtalt.så maud,tusen takk for linken.båten ble kul =) kanoner,livbåter,sjørøvere,galionsfigur,å mere til. Gogutten var sliten,da han endelig fikk sove.han fikk gave fra katta vår å.hun la seg under ei seng her i kaoset å fikk 7 UNGER!!! Litt av en gave..er sjåkka enda jeg.er fryktelig mange.. I dag slapper vi bare av.godt med søndag ja. Ha en flott dag da =)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Wow, 7 kattunger i bursdagsgave, det var jammen noe det:-) Fint at dagen ble bra og at gogutten fikk masse oppmerksomhet:-) Det er jeg glad for å høre! Du får prøve å hvile deg litt idag:-) Klem
Natteravnen* Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Gratulerer med vel overstått ettårsdag! tenker han hadde dert supert! littsøl og rot må en nok regne med, ja, blir vel verre neste år...he-he. Syns tida går litt fort no, eg. Vi har ettåringar istaden for babyar... tenker det blir stas med den lille familien under senga, sjølv om det nok blir meir kav for mor då! c," ) ha en fin dag du også, har tenkt mykje på deg i desse dagane, lykke til , håper du klatrar vidare oppover! klem
Gjest Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 nå nei,en rolig søndag ble det ikke.gogutten ble syk.pang sa det,å han har bare grått hele dagen.slitsomt når man er vant til at han er blid og fornøyd.tror halsen er vond.vil ikke ha drikke,men en liten saftis gled ned ;o) Vi satser på at det gir seg.gårdagen ble god..at di man ellers aldri ser kom,gjorde godt.kliss og søl ble det ja.jeg vaska gulv 3 ganger i går,hehe. Den ekstra fam under senga ble flytta på eget bad.enda helt i ørska over di 7 jeg.. Nå satser jeg på å finne hjem til alle.hvis ikke,blir det fult her,hehe.
Karomamma Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Gratulerer med overstått og grattis med flere i familien!! Gurimalla også 7 stykker da!! Det er sikkert noen som vil ha ny kattepus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå