Gå til innhold

Yppert!!!!

♥Prinzessin♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herreguud... Jeg drømte om deg inatt! Og du var IKKE sånn som jeg hadde forestilt meg. Av en eller annen grunn kom jeg på besøk til deg i den bittelille, rotete leiligheten du bodde i. Du var yngre, kanskje på min alder, og du var tynn og puslete, med mørk, krøllete hockey og musefjes. Du var litt av en taper der du satt og leste deg til replikker som du skulle fyre løs på Kranglesiden. Hehehehehe... Faen, så skuffet jeg ble!! :-) Var lettet da jeg våknet og oppdaget at jeg slett ikke hadde møtt denne taperYpperten på ordentlig - det var nemlig en ganske patetisk og usmakelig fyr uten venner og liv på utsiden av ungkarskråkereiret.. Så ta det med ro - du er fortsatt en "hunk" i mine øyne, hihi... ;-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

phuuuuuuuuu... like før jeg sender deg bilde så du slipper slike forferdelige mareritt igjen:-) Problemet er at hvis jeg sendte bilde, så ville du stått på døra mi, ringt flere ganger daglig, kastet ut gubben din og siklet febrilsk etter meg døgnet rundt:-)

Skrevet

Jeg tar sjansen, send meg en pm med bilde. ;-) Går det an forresten? Tør du? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...