Gå til innhold

Blir litt sprø jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, nå advarer de mot å drikke alkohol også når man er PRØVER!!! Jeg er 100% enig i at er man gravid, så drikker man ikke - jeg gjorde det i allefall ikke. Men jeg føler at dersom jeg skal kutte ut det lille jeg drikker av vin nå mens jeg er prøver, så blir det ENDA mer fokus på dette... Tenk på alle som sier: Du må ikke tenke på det, så blir du gravid. ..

Skjønner dere hva jeg mener??

Vi skal på ferie i morgen med foreldrene mine, skal til Frankrike, og jeg har da virkelig tenkt å kose meg med litt vin! Har IKM den 18, men enn så lenge er det jo en god sjans for at jeg IKKE er gravid...

Uff, litt rotete dette! Og for all del: Jeg har ingen planer om noe "flatfyll",men tenk på alle som har vært på det før de vet at de er gravide... SKal de liksom slite med dårlig samvittighet nå da??? Nei, jeg lever som "vanlig" jeg, til jeg vet at jeg er gravid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg holder meg unna alkohol dagen mellom eggløsning til jeg evt finner ut om jeg er gravid eller ikke...men det er jo meg. Man må gjøre det en selv føler er riktig. Førstemann her var ikke planlagt og jeg visste ikke at jeg var gravid før 7 uker og da hadde jeg vært på skikkelig heisatur to ganger og det gikk jo bra det. Kos deg sånn som du vil du! :-) Lykke til!

Skrevet

Hei igjen!

Tenkte egentlig at etter denne pp, så skal jeg gjøre som deg! :-) Men først er det tur til Frankrike - hehe Og har prøvd siden jul nå så føler liksom at sjansen for at det klaffer akkurat denne pp, er heller liten..^

Lykke til til deg også! :-)

Skrevet

Skjønner godt hva du mener! Hvis jeg skulle holdt meg unna ett lite glass kose-vin av og til hadde jeg blitt sprø. Synes det er nok stressende at jeg ikke har blitt gravid igjen etter aborten i februar. Skulle jeg holdt meg unna alkoholen hele tiden tror jeg jeg hadde økt presset på meg selv om at NÅ må jeg bli gravid snart... Perioden mellom el og mens er jeg mer forsiktig med kose-vinen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...