Gå til innhold

Menssmerter i natt, men ikke nå, noen som kjenner seg igjen?


Tweedy79

Anbefalte innlegg

I natt våkent jeg av moderate menssmerter og smerter i korsryggen. Stod opp for å gå på do og da kom det en del brunaktig slim, fikk etterhvert sove, men det kommer fortsatt en del slim når jeg er på do nå. Ringte føden i natt og de trodde det var slimproppen, noe jeg også tror og ba meg se det ann. Når jeg stod opp i dag er menssmertene og korstygg smertene borte?? jeg som trodde det var noe på gang, pokker også. Er det fler som kjenner seg igjen? kan man gå flere dager med menssmerter fra og til, noen som vet?

 

Er forresten i uke 39+2 og babyen er i full aktivtet,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vånet også i natt med relativt sterke menssmerter. Tenkte at nå skjer det, endelig: er fire dager over termin :) Men det kommer uregelmessig, og jeg føler ikke at magen strammer seg samtidig- så da er det vel ikke rier?

Det har ikke blitt værre i løpet av dagen så det er visst bare å smøre seg med tålmodighet.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj hadde håpet at dette var et tegn på at NÅ skjer det :-) men men noe skjer hvertfall så vi får bare se hvor lang tid det tar. Jeg har i tillegg ganske kraftige kynnere da, før har de ikke gjort vondt men nå begynner de å kjennes ganske bra og det må da være et positivt tegn tenker nå jeg. Vi får se hvor lang tid det tar. Har jo ikke termin før om 1 uke. SUkk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt en del menssmerter, men som nevnt ovenfor så var det bare et tegn på modning i følge jordmor. Får smøre oss med tålmodighet, det er i alle fall et tegn på at noe skjer!!!!

 

Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mens-murring i korsryggen som kommer og går. Merkbart mer av dette de siste dagene med økte vonde kynnere. Jeg er 2. gangs, så da kan visst kynnerne merkes mer som "vonde". Ikke noe tegn til at slimproppen har gått, men det så jeg ikke noe til sist heller. Kanskje økt utflod de siste to ukene. Så jeg har tatt det som tegn på modning, termin 22.september. Fødte 14 dager før sist. Skal føde på Ahus, bor i Rælingen, du også?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan ja jeg bor i Rælingne har termin 16, men nå i natt og dagen har jeg hatt rier tror jeg, gjør hvertfall sinsykt vondt. Har lagt inn et eget innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...