Gå til innhold

Hei hei alle sammen:)


ღ cindarella-twinsღ

Anbefalte innlegg

Er så merkelig for jeg våkner såååå tidlig om dagene.. hehe.. i dag vokna jeg halv åtte.. er så spent i hele kroppen:) Er litt uvirkelig liksom:) Men åååå som jeg gleder meg:) Gleder meg til å komme meg til legen.. men blir ikke før uke 12 da:) ei stund til enda ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og gratulerer

Dette kjenner jeg meg igjen i. Våkner tidlig og blir liggende våken. Tro hva årsaken er. Dette er mitt første svangerskap og alt går bra så langt, bortsett fra noe manglende søvn da :-) Gleder meg masse til tiden fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i det du skriver. Dette er min første gang også, og tida går sååå tregt frem mot første legetime. Føler liksom det ikke er helt sant før jeg får bekreftet det av lege.

 

Jeg lurer forresten på noe: Mange sier at man skal bestille legetime når man er mellom 10 og 12 uke. Regnes dette fra første dag i siste mens, eller fra eggløsning?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, måtte le nå. bra det ikke bare er meg. jobber fulltid, så i helgene liker jeg å sove litt lengre. men neida, våkner sånn mellom 6 og 7 og er lys våken. men kan vel kanskje ha noe med at jeg er så kveldstrøtt at jeg legger meg sånn ca 21 hver dag for tiden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. er ganske sikker på at det regnes fra første dag i siste mens:) Tenk.. det er onsdag.. hehe.. tida går jaggu treigt.. men to dager til helg.. er jo slitn hele tiden på jobb.. hehe.. ei som jeg jobber med som spurte om jeg var sliten i dag.. ja svarte jeg og at jeg hadde sovet så dårlig.. hihi.. håper formen blir bedre i morgen:) Ingen andre enn meg og kjærestn som vet om graviditeten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...