Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 De 3 siste dagene har jeg fått masse vann i kroppen - spesielt beina. Var borte på middag i går kveld og når vi skulle hjem fikk jeg ikke på meg skoa! Skikkelig ubehagelig. Er 28+1. Er skikkelig slapp og trøtt for tiden. Fått påvist lav blodprosent og lite jern, så har begynt med jerntabletter. Noen fler som er plaget? Er det noe å gjøre med?
Astorm Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Jeg er ikke så veldig plaget med vann i bena, annet at det føles som leggene sprenges hvis jeg sitter lenge. Derimot har jeg hovne hender og fingre, og det gjør så grusomt vondt om natten at jeg våkner og må riste dem i noen minutter. Av og til gjør det så vondt at jeg tror de kommer til å se ut som klør etterhvert...vakkert.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Har du sjekka blodtrykket på ei stund? Viktig å være obs på det i fht svangerskapsforgiftning og slikt...
TPM m/baby i magen Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Hei Heiiar. Lenge siden jeg har sett deg her inne . Jeg har skrevet et par innlegg til deg inne på slitere ang om vi skal møtes som vi snakket om ? Jeg har termin om 4 uker så det bør evnt skje snart . Ang problemet ditt ville jeg kanskje sett det an et par dager. Får du hodepine ol i tillegg ville jeg kontaktet lege. Jeg er også litt hoven i hender og føtter på kvelden , men ikke spesielt plaget altså. Så gøy at du også skal ha jente, det skal vi også .
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Hvis du får hodepine så ta kontakt med legen. Er sikkert ingenting, men ville nok tatt meg en tur il legen bare for å sjekke BT og urinen... Har fått en del vann nå, men er snart i uke 38 da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå