nr2 i mai! Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Jeg her IKM 17, har de siste dagene vært kvalm, og hatt noen stikkinger nederst i magen, Mensmurringer og vondt i korsrygg, også trøtt, så håpe håpe.............
Anitahar2barn Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Hei! Har ikm 17. jeg og :-) Hadde murringer i går, men ikke så mye idag.... har så vondt i ryggen at jeg er sykemeldt, men det har vel ikke noe med en evt graviditet og gjøre tror jeg :-) Ellers ingen symptomer.........er alltid trøtt ;-) Håper det er i boks denne måneden. Gleder meg til den store testdagen!! Hvis ikke tr har kommet før det da...Lykke til til oss!
nr2 i mai! Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2007 Ja det er spennende, tror ikke jeg klarer å vente til test dagen jeg da!! Ja det er da om ikke tanta har komt da.....
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Har IKM 14. sept. Jeg har ikke kjent noe annet enn de vanlige pms plagene som murring i magen, litt kvalm på morgenen og kvelden, ømme bryster og dårlig humør. Jeg veit at alt dette også er tegn på graviditet men jeg har det jo alltid før IKM så da så. Lykke til dere andre!!
Charlotte med spire Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Jeg har også ikm 14 september. Har hatt en del murringer i magen og ryggen. Noe jeg aldri pleier ha før mensen. Pluss at jeg er blitt litt hard nederst i magen. Håper det er gode tegn;)
har4barn Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 16.sep. her også. Ingen symptomer. Bruker ikke å ha det heller før evt. rett før ikm. To av gangene var eneste symptom uteblitt mens. Mangs symptomer som her inne tyder på graviditet er hos meg tr som er på vei. Prøver å ikke kjenne etter så mye , men det er ikke lett! Lykke til, alle her inne!
Gjest Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Jeg har IKM 16.sept. Litt murringer i magen. Men ellers ingenting. Blir spennende å ta en test om 9 10 dager......
rampejenta - ny spire Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 jeg har ikm den 13.. men siden jeg ikke finner el så har jeg egentlig gitt opp at det er noe håp..
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 jeg hadde en sp for 3 uker siden og begynte å prøve igjen etter at jeg hadde sluttet å blø og at hcg test var neg. litt spennende for jeg veit jo ikke når jegskal ha mensen nå siden det kan ta tid før den kommer igjen ette ren sp. men tror jeg hadde el forrige helg så da er det bare å håpe. slutta på p-piller i mai og ble gravid i juli, så jeg håper jeg er veldig fruktbar..hehe..ønsker meg så veldig en liten en..
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 ikm 16.mai men trodde ikke man kunne merke de ei uke på forhond. eg har vondt i livmoren når eg trykker (ikke hart å de har vert de i noen dager). uggen i magen av og til, trøtt er eg aldri men sliten er eg mer en vanligt. å har ikke hatt ømme bryster på flere måneder berre bryst vortene men nå har brystene de vondt å har vert de noen dager. ane ikke koffor:) sikkert eggløsningen som har startet alt...
Kiwi med maispire Skrevet 9. september 2007 #11 Skrevet 9. september 2007 har ikm den 16. og det bobler i magen, på venstresiden. kjennes ut som om jeg skal ha diare eller lignende(hehe beklager) men ingenting kommer og jeg er ikke dårlig.
Kiwi med maispire Skrevet 9. september 2007 #15 Skrevet 9. september 2007 ahh;) hehe. Jeg vet ikke... jeg tester hele tiden skjønner du:P hehe.
Kiwi med maispire Skrevet 9. september 2007 #17 Skrevet 9. september 2007 nei, bruker kun billigeteste sine
**bambi22** Skrevet 9. september 2007 #18 Skrevet 9. september 2007 Har ikm 13...og pleier å få tr alt fra 3-7dager før hver mnd..... veldig spent siden prøvd veldig lenge! jeg har hvert kvalm i 3 dager nå pluss veldig løs mage,og nå har jeg noe mens murringer som begynte i går,men gikk over,og nå har jeg i kveld igjen,så enten er det tr eller så kansje det er ett lite håp om at lille spira vår sitter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå