Gjest_1001 Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Hehe, da må mitt svar bli nei. Jeg hadde planer om å stemme Høyre, men endte opp som venstre på denne testen. Mem lokalt her så skremmer venstre meg litt. Venstre Venstre står for en liberal politikk som tar utgangspunkt i det enkelte mennesket. Liberal politikk skal være et utålmodig arbeid for rettferdige løsninger som gir alle mennesker frihet. Alle skal ha mulighet til å bruke sine evner til beste for seg selv og samfunnet. http://www2.vg.no/valgulator07/ Velger du riktig i år?
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Jeg skal stemme KRF i år men endte opp på SV i testen:-))
roxanne Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Det stemte perfekt! Jeg har gjort det riktige valget :-) (forhåndstemt) Godt valg!
Gjest Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 ¨Fikk også venstre i sesten,, men har planer om å stemme høyre De har mange fine planer for kommunen vår.
Elbajo Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Fikk Sp i testen og det er det jeg kommer til å stemme:)
Milletrille Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Fikk Ap i testen og det jeg kommer til å stemme også. Prosentsatsen jeg fikk på de ulike partiene stemte veldig godt med hvilke partier jeg vurderte stemme på. Har dessverre satt med lite inn i kommunepolitikken her da, men men...
Mogop fikk augustgutt Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Venstre er et sosialliberalt parti som er opptatt av både individets frihet og fellesskapets beste. Please gå inn på Venstre.no og les litt. Venstre er mer enn Sponheim! Altså, Venstre er IKKE liberalt, men sosialliberalt. Der har VG driti seg ut. Jeg hadde IKKE stått på lista til et liberalt parti uten sosial tankegang. Stem venstre, stem for miljø, frihet og fellesskap!
Milletrille Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Dette be jo helt feil. I Aftenposten sin test fikk jeg Ap. Likte den testen mye bedre også. I Vg sin fikk jeg Sp og Krf på andre plass!! Ikke helt det jeg hadde tenkt meg. Men syns testen var litt rar også....
Gjest_1001 Skrevet 9. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. september 2007 Hmmm, på aftenposten sin fikk jeg også venstre, 60%, etterfulgt av arbeiderpartiet og høyre, med henholdsvis 40% hver.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #11 Skrevet 9. september 2007 Er du her inne kun for å sanke stemmer for venstre eller mogop?? Nå er dette kommunevalg, så hva stortingspolitikerne diskuterer på tv gjelder ikke bestandig for den enkelte kommunen. Om jeg hadde stemt høyre på et stortingsvalg vet jeg ikke, men stemmer høyre nå fordi jeg liker planene dems for kommunen vår.
Mogop fikk augustgutt Skrevet 9. september 2007 #12 Skrevet 9. september 2007 Jepp! Men Venstre er faktisk et parti som er "missforstått" pga Sponheim som mange tror er en idiot.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #13 Skrevet 9. september 2007 Synes i grunn de fleste av stortingspolitikerene oppfører seg som idioter jeg da
Mogop fikk augustgutt Skrevet 9. september 2007 #14 Skrevet 9. september 2007 Veldig enig, og mange tror det er dem de stemmer på i morgen...
Gjest Skrevet 9. september 2007 #15 Skrevet 9. september 2007 Jepp, jeg gjør visst det :-) Stemmer KrF i år, og fikk det på testen, meget tett etterfulgt av Senterpartiet, Venstre og Høyre, noe som stemmer bra. FrP havnet sist hos meg, reflekterer synet mitt også..! :-P
Gjest Skrevet 9. september 2007 #16 Skrevet 9. september 2007 Ja, jeg fikk faktisk Høyre... Og jeg kommer til å stemme Høyre;-)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #17 Skrevet 9. september 2007 eh.. nei, men nesten fikk 79, 5 på sp og 74 på ap.. stemmer ap
Diva Muffin Skrevet 9. september 2007 #18 Skrevet 9. september 2007 Jeg endte opp med Ap. For meg er det uinteressant å stemme på dem siden de ganske sikkert ender opp med ordføreren uansett. Så da stemmer jeg noe annet for å prøve å sikre andre interesser, i dette tilfellet nei til utbygging i et område i byen.
fjordpia*3gullunger*+spire Skrevet 9. september 2007 #19 Skrevet 9. september 2007 fikk FRP å d stemme bra. for at d e d æ ska stemme i dag, i og me at de e i mot en del ting i den her kommun som æ åsså e i mot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå