Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Tror dere det stemmer? Jeg var superkvalm sist, fikk jente. Er ikke kvalm nå, blir det gutt, kanskje?
prøvekluten+3små Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 stemmer megabra på meg hvertfall! ikke kvalm med nr en og to som var gutter...denne gangen var jeg kvalm til i uke24!
Tutten-tei Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Spydde HVER eneste dag første gang- fikk gutt. Gjør det samme nå, og veit ikke hva det er.. Stemmer nok ikke nei! Kvalme og oppkast har nok med helt andre ting enn kjønn og gjøre.. Tror faktisk det kan ha noe med arv å gjøre jeg, for i morsslekta mi veit jeg om mange som har hatt det sånn uansett kjønn!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Dette blir litt dumt...... Jeg var like kvalm med gutten. Svigerinna min var kvalmere med gutten sin....... Dere må virkelig kjede dere når dere gidder å lage innlegg som dette...
Tussa og Sofie Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Ingen kvalme hos meg og jeg venter jente )
prøvekluten+3små Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 ..og det der blir enda dummere anonym..folk må da få spørre om det de vil..og liker du det ikke så kan du jo bare la være å lese rett og slett;o) kan jo være individuelt for hver person hvilket kjønn de blir kvalme av og...noen blir kanskje kvalme av å bære gutter,mens for andre er det et jentefenomen..det får man nok aldri et sikkert svar på
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 herregud da det har vel ingen betydning!! helt tilfeldig.
pandabjørn Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 jeg var like kvalm med Sander som med Linnea så det er ingen fasit hva man venter ! noen er kvalme med gutt andre med jenter, og med Linnea begynte jeg å bli kvalm i uke 6 og med Sander i uke 9 ! så du må nok vente til ordinær ul for å få greie på hva du venter, og ikke spekulre på at det kanskje kan være jente pga du er kvalm....
Proline Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 Jeg har vært mye kvalm og kastet opp - venter gutt :-)
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 9. september 2007 #11 Skrevet 9. september 2007 Jeg kan bare svare for meg, er førstegangsfødenede, venter mest sannsynlig jente,og jeg var kvalm og kastet opp til jeg var ca 16 uker på vei... Men tror man skal ta det med en klype salt slikt som har med kjønn å gkøre... ;-)
strekkmerketrollet Skrevet 9. september 2007 #12 Skrevet 9. september 2007 jeg var ikke kvalm forrige gang... da fikk jeg ei jente.. var litt kvalm denne gangen, men kasta ikke opp... TROR det er ei jente til...
@nemone Skrevet 9. september 2007 #13 Skrevet 9. september 2007 Ikke kvalm i det hele tatt noen av gangene, 2 jenter. Moren min var heller ikke kvalm, 2 jenter der også.
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 9. september 2007 #14 Skrevet 9. september 2007 jeg var kvalm og venter gutt! tror ikke dette har noe ting å si
StineMor_2007_ Skrevet 9. september 2007 #15 Skrevet 9. september 2007 jeg var bare kvalm i en uke i begynnelsen og ikke noe mer... men jeg venter jente
buzzybie Skrevet 9. september 2007 #16 Skrevet 9. september 2007 ikke kvalm med nr1 som er gutt,kvalm med nr.2 som er jente..har vært kvalm denne gangen også og fått beskjed om at det er jente..Moren min hadde det også slik,ble kvalm med jenter men ikke gutter..tror ikke kvalme vil si at det er jente uansett ,men at man kanskje blir mer kvalm med det ene kjønnet, men det er individuelt hva slags kjønn man blir kvalm av.. Kanskje...min teori:)
Mamma til snart 4 Skrevet 9. september 2007 #17 Skrevet 9. september 2007 jeg venter jente, men har ikke vart dårlig 1 enste dag i 9 mnd, nå har jeg bare 37 dager igjen så her stemmer det ikke. . .
Caelyn Skrevet 9. september 2007 #18 Skrevet 9. september 2007 Superkvalm og spydd hele svangerskapet. Fire ultralyd bekrefter guttebaby.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #19 Skrevet 9. september 2007 Venter gutt. skikkelig kvalm de tre første mnd.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 9. september 2007 #20 Skrevet 9. september 2007 venter gutt her også og var super kvalm til uke 20...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #21 Skrevet 9. september 2007 dette er så lavmål. kkan dere ikke forstå at slike ting har ingenting med hvilket kjønn det er? Jeg fikk jente sist var litt kvalm i starten, skal ha gutt nå, har vært super kvalm i mange måneder.
prøvekluten+3små Skrevet 9. september 2007 #22 Skrevet 9. september 2007 ..og hvordan kan du si det med sikkerhet da anonym? det kan da vel godt stemme for noen om ikke akkurat for deg? vi er da alle forskjellige
utrolig 2007 Skrevet 9. september 2007 #23 Skrevet 9. september 2007 stemmer ikke på meg, har 1 jente og 2 gutter og venter jente nå. Har ikke vært kvalm denne gangen eller første, men veldig kvalm med gutta.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #24 Skrevet 9. september 2007 Her er det plutselig lovt å spørre om hva man vil; dette er jo en helt usaklig og uvitenskaplig ting å komme med. Det finnes folk som forsøker å snakke om ting som er av betydning om får beskjed om å ikke ta opp dette.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #25 Skrevet 9. september 2007 det har med tilfeldigheter å gjøre, like så om man får bekkenløsning eller halsbrann, det har ikke med kjønnet å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå