Gå til innhold

Kvalm i svangerskapet = jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere det stemmer?

Jeg var superkvalm sist, fikk jente. Er ikke kvalm nå, blir det gutt, kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikker vært kvalm i noen av mine jeg, og første gang var det jente og nå blir det gutt så jeg tror nok ikke det stemmer nei :-) Men magen min er helt forskjellig så der stemmer gutt/jente :-)

Skrevet

Var kjempekvalm sist= fikk gutt

Ikke kvalm nå= får enda en sønn =)

Skrevet

Var ikke spes kvalm med de to første, det blei gutter. Sist var jeg kvalm i begynnelsen, men da var det to tvillinggutter. Denne gangen er jeg skikkelig kvalm og utmatta, men veit ikke kjønnet ennå. Vil vite det på UL om 5-6 uker. Håper kvalmen gir seg snart altså...

Skrevet

jeg har ikke vært kvalm...ingen plager..har spiss liten mage....alt som tilsier gutt MEN jeg får jente....:)

Skrevet

HERREGUD! dere er så forbanna opptatt av om det er jente eller gutt.. tror dere virkelig det har noe å si om man får jente om man er kvalm eller ikke? oioioi..

Skrevet

Anonym, du høres så bitter og sur ut. Synes litt synd på deg, jeg. Som ikke kan kose seg i denne tiden i stedet for å være så negativ og prøve å forpeste andres tilværelse.Bare vær klar over at den eneste som fortsetter å være grinete er kun deg selv, vi andre er fortsatt like opptatt av kjønn, ting vi trenger, formen etc. Men stå på - kanskje du klarer å gjøre noen litt oppgitte iallefall. jeg synes mest du er patetisk - det er kun derfor jeg gidder bruke tid på et innlegg til deg også.

Skrevet

Tror ikke helt på det. jeg har vært skikkelig dårlig og venter jente i flg UL. Søstra mi har vært dårlig hele svangerskapet begge gangene, hun fikk to gutter:)

Jeg tror ikke det har noe å si hvilken dag man har hatt sex, temp, eller kvalme i forhold til hvilket kjønn det blir. Jeg tror på gener:) he he

Skrevet

Første svangerskap var jeg ikke noe kvalm - fikk jente

Andre svangerskap var jeg litt kvalm - fikk gutt

Denne gangen har jeg vært kjempekvalm - men vet fortsatt ikke hva det blir, men har på følelsen at det blir jente...

Skrevet

Jeg tror ærlig talt ikke det har noe å si om man er kvalm eller ikke på hvilket kjønn man får.

Alle opplever jo forskjellig har jeg fått med meg.

Noen kaster opp og får jente, andre gutt osv...

Så tror ikke dette er det sikkre tegnet å gå etter.

Skrevet

Jeg har vært mye mer kvalm nå enn sist. Da fikk jeg jente, nå venter jeg gutt. Så på meg er det omvendt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...