Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og han våkner hver 2. time for pupp hele natta. Buker smokk, men vil ikke ta den om natta. Er så sliten.. Hvor lenge skal dette fortsette? Har prøvd å gi mme om kvelden, men tar bare 30-40 ml. Noen erfaringer og råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm..ikke så lett det der, skjønner godt at du er sliten! Han er jo fortsatt ganske liten, kan jo være magevondt. Prøvd å gi han pupp og så ta han opp og gå litt med han for at han får opp luft?

Tar han flaske? I så fall kan du prøve gi han litt vann og se om han roer seg med det. (lunkent vann som er kokt)

Eller så ville jeg ringt helsesøster var jeg deg. Kan hende de har noen tips.

Lykke til :)

Skrevet

Vet jo ikke hvor lenge det kommer til og vare det er individuelt. Men jeg hadde noe av det samme problemet selv. Jeg begynte med en liten porsjon grøt noen dager før han ble 4 mnd. Jeg ga han det sent på kveld før han skulle sove og etter litt melk. Da begynte han utrolig nok og sove hele natta. Han våknet klokken 05.00-06.00 Når han var 5 mnd sov han hele natta. Fra ca 21.00 på kvelden til 08.00 på morgenen og det gjør han enda og han er nå 8 mnd.

Så det er mulig han gikk fra og våkne utrolig ofte til og få et skikelig sovehjerte.

Lykke til !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...