Gå til innhold

Uke 38 og konstante mensmurringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. og de er konstante. I går fikk jeg en slimklump i trusa, men den var uten tegningsblødning. fra kl 5 i natt har jeg hatt konstant mensmurring. Er noe på vei til å skje snart tro? Regnet febrilsk ut fra kvelden vi unnfanget og 268 dager fremover sånn at jeg har min egen termin dato og den er ei uke før ultralyd terminen. Gruer meg sånn til å gjennomgå det vondeste i verden. Kan jeg ta 2 paracetamol når riene starter? Er Crocs sko forbudt på sykehuset? Tøflene mine fra -nille er ikke noe solide. Er pesa her nå... Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt konstante mensmurringer ved flere anledniger i noen uker nå, men er fremdeles like gravid, Hos meg går det over etter noen timer, kommer og går ofte. Dersom det ikke gir seg, men derimot tar seg opp og du begynner å få regelmessige sammentrekninger ville jeg kontaktet føden. Dersom du ikke får det ville jeg ventet og sett det ann for du kan som nevnt ha slike murringer uten at det skjer noe enda. Og ja, du kan ta paracet mot slike murringer. Når det gjelder Cros sko så aner jeg ikke, men dette kan de nok helt sik sikkert svare deg på når du snakker med de på føden! ;-)

Har du fødd før?? Er ikke sikker at det kommer til å bli det vondeste i verden... Vi opplever smerte sværet ulikt, og vi takler det også på veldig ulik måte. Uansett må babyen ut, og det er jo det som er målet med fødselen. Det kommer noe fantastisk ut av det. Dessuten tror jeg at når man først er i situasjonen konsentrer man seg helt om den jobben kroppen gjør.

Skrevet

Takk så masse for svar. Og der kom det mer slim.... Mannen min er lei av oppdateringen min. Ja er annengangs fødene og dette er siste gangen heldigvis. Uroen over at ungen skal være tilbakestående overgår morslykken hos meg. Føler meg ikke sikker før barnet kan se på meg og feste blikket. Så på Dagsnytt at legene ikke kunne gå med Crocs tror jeg. Husker ikke helt. Blir så digg å få kroppen sin tilbake.

Skrevet

Crocs

Jeg har vært ut og inn av sykehuset de siste 4 ukene. Jeg brukte crocs og det var ingen som sa at jeg ikke fikk bruke det. 40 % av sykepleierne brukte også crocs, så det er nok ingen fare.

Hilsen gravid uke 36

Skrevet

Hvor kjenner du disse murringene ? Jeg er 39+1 og venter på div tegn på at noe skal skje snart... har av og til kjent rykninger nede ved lysken, men har antydet at det bare er babyen som rører på seg. Og dette har jeg kjent lenge....

Har ikke sett noe til slimpropp ennda, men i natt drømte jeg at den kom hehe.

Hva er crocs sko ? Er det disse som ligner på tresko i masse farger som er veldig lette ?

Skrevet

Jeg har hatt mensmurringer i flere uker og like gravid her jeg sitter (er uke 36+1) Først tok jeg 2 Paracet, det hjalp ikke i det hele tatt. I en annen anledning da jeg hadde mensmurringer tok jeg nok en gang 2 Paracet og la meg i badekaret og slappet helt av. DET KAN ANBEFALES på det sterkeste. Det var kjempe deilig. Det hjalp ihverfall hos meg Har du ikke badekar så ta en lang dusj.

Får jeg mensmurringer nå så er det 2 Paracet og et bad og da sitter jeg der lenge nesten til vannet blir kaldt.

Går det ikke over etter det hadde jeg kanskje tatt en telefon til føden bare for å høre=)

Lykke til kanskje det er noe på gang hos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...