Mogop fikk augustgutt Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 ...fort leeeenge siden (en av de første dagene etter at hun forsvant) fordi jeg mente at foreldrene sikkert hadde noe med dette å gjøre. BLÆH! BLÆH! BLÆH! -men jeg håper selvsagt politiet tar feil, men på en måte håper jeg det er dem -hvis ikke har de fått kastet over seg en mistanke som må være umulig å bære for en forelder!
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 off ja, håper du tar feil...tragisk sak blitt dette!!
Ikkelektuell Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 For en ufattelig trist sak å sitte og hovere over. Jeg blir kvalm.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Så du føler deg tilfreds nå=/ Fått rett. Vet ikke hvem tråd du snakker om men jeg blir kvalm av slike tråder som skal grave i andres tragedeie uansett hvem som har rett eller ikke. Jeg kjøper heller aldri se og hør nei!!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Nå er det jo ikke noe som er bevist enda, og det er masse ved politiets teori som ikke holder mål. Var det noen som sa desperate etter en "løsning" etter laaang tid uten gjennombrudd???
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Nå er vel ikke dette noe å "BLÆH"e over. Men noen føler vel triumf over å ha rett uansett hva det er de har rett i. Nitrist og skammelig.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Hvor nedrig er det mulig å bli? Hvor grunt og lite kan et "menneske" være? Du gleder deg over at det kanskje er foreldrene som har drept henne - du må ha et jævla fattig indre liv. Og du er vel av de fittene som mener at dette er en "nyhetssak" og dermed helt grei å endevende på ei nettside. Skamme deg, skulle du. Velte deg i andres ulykke, se på det som en konkurranse i å smi mens liket er varmt, og så glede deg over å ha "rett"? Tvi vøre.
RundLurt? Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Ja fysj vøre for et svin du er, stakkars madelein!
Brava Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 Gratulerer! Med å være en ondsinnet sladrekjærring med mangel på empati, respekt og anstendighet. Du er glad fordi du uhemmet spekulerte i en tragedie der det muligens, men helt usikkert kan vise seg at du kan ha rett? Jeg slutter aldri å forbause meg over idiotiske mennesker.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #11 Skrevet 9. september 2007 syns det er fint at du"beskytter" deg selv litt jeg:)du ble jo "hengt" forrige gang...men jaggu er folk så selvopptatte og nitriste sjeler selv at de MÅ henge deg ut nå også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå