Gå til innhold

huff, jaja, da har jeg fått svar på d

Anbefalte innlegg

Skrevet

ei uke over tia, ja da kom tr til slutt. Bedre lykke neste månede!

Andre med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja bedre lykke neste måned:-)

Jeg skulle hatt TR på ondag,men hadde en liten blødning på tors og en liten på lør...ingenting dagene imellom..forstår ingenting...Har tatt test men den slår ikke positivt ut desverre:-(

Skrevet

Håpløst d der. Så kjedelig å gå over tia og ikke vite om det er et tegn eller ikke. Jeg sliter med at mensen ikke har blitt regelmessig etter fødsel, så det blir vel ikke noe lettere neste månede heller om ikke en test skulle slå positivt ut da. Prøvd lenge?

Skrevet

Hei. Jeg fikk en gutt i mars 07 og tenker å begynne å prøve så smått igjen. mensen min er heller ikke blitt regelmessig enda. Hadde mens 27 juli og ikke hatt siden. Har vært så umåtelig trøtt siste mnd, men kan jo være fordi jeg fortsatt fullammer.... Har tatt 3 billige strips tester som alle var neg (en ons,en tors og en i dag) Sjansen for å være gravid er derfor liten.....

Bare mensen dukker opp, er jeg med å prøver neste mnd.

Skrevet

Neida det er 1 pp så jeg blir ikke veldig skuffet om testen skulle bli negativ..Men det er liksom like greit å få TR når man skal så slipper man å gå rundt å tenke hele tiden om man er gravid eller ei:-)) Ja ja vi får se-spennende er det iallefall:-))

Skrevet

Flott! Godt å møte noen som er i samme situasjon som meg. Er så kjipt å vente for å se om mensen ikke kommer så jeg kanskje er gravid og så er den vare skrekkelig uregelmessig! Huff. Ikke at d haster egentlig, men kjenner jo at jeg begynner å stresse skikkelig allikevel ;)

Håper på to tette her, så det hadde vært fint om det hadde slått til nå

Skrevet

Jeg slutta med p-pille i juli og har ennå ikke fått tilbake mensen...syklusen er derfor helt i ulage og jeg veldig utålmodig...har så lyst på en liten beibis snart :)

Klem

Skrevet

Hmmm... den kom ikke allikevel. Blei bare noen bloddråper jo. Hva betyr d?

¨Nå blei jeg fryktelig usikker altså!

Skrevet

testa på torsdag kveld. den va negativ, mulig at den kan være positiv da?

Skrevet

Oj, dette var jo spennende. Har du hatt normale blødninger etter fødselen? Bare det at de har vært uregelmessige? jeg for min del har blødd mye mindre enn normalt. Fortsatt ikke en dråpe blod her i gården. Blir litt gal. Haster egentlig ikke altså, men har hengt meg litt opp i greia siden den er så forsinket.

Har en gutt som blir 4 i nov. Mistet en gutt som ville blitt 2 år nå i september. Og fikk altså en gutt til nå i mars. Tror tingen er at jeg vil ha en graviditet/fødsel som er normal igjen. Alt gikk jo fint både med nr 1 og nr 3 men var utrolig nervøs og bekymret nå sist... Jaja får bare vente og se... Forresten skal clear blue testene være de beste. Jeg har bare brukt billige strips men drøyer det mange dagene, tar jeg nok en cb... Lykke til:)

Skrevet

Tok en test nå i mårrest og den var negativ den også. Men fortsatt ingen mens. Vanskelig d der. Vet ik når vi kan "prøve" heller nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...