Gå til innhold

Urolige bein...Flere???Er så ekkelt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke å ha de i ro...Må strekke på de...vært våken i hele natt nå....klokken nærmer seg 6 jo....huff...tenker hvis det hadde vært arbeidsdag for meg imorgen..hadde aldri gått

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp magnesiumtilskudd på apotek/helsekost, hjalp meg masse!

Skrevet

Jeg også.. Bare om natta da. Har hatt noen episoder der jeg har voknet med leggkrampe og det er så ##*'**//** vondt!! Magnesiumtilskudd hadde kanskje vært noe ja..

Skrevet

Jeg fikk anbefalt magnesium av legen pga.urolige bein og kramper. Skulle hjelpe sa hun.

Men jeg satt på do resten av dagen etter jeg tok en tablett, og etter det har jeg ikke turt å ta flere.. :( Fikk rett og slett magevondt....

Skrevet

Eg kjøpte en slik "fotmasasje-sak"...veldig god hjelp!! Bruke den helst to ganger for dag.

Skrevet

Åhh, ja har urolige bein, og det er SÅ forstyrrende når jeg skal sove. Har prøvd magnesium i noen uker,men det hjalp ikke på meg. ( Men jammen fikk jeg løs mage av det).

Jeg pleier å stå opp,skylle bena i kaldt vann,gå i bar fot på verandaen, også prøve å sove igjen.

Skrevet

er det nesten så det går strøm igjennom dem? for har det litt sånn når jeg skal til å sovne,som reulterer i at jeg bare MÅ bevege på de,helst strekke hardt!

Skrevet

Jeg har også problemer med det! Særlig om natta...

Jeg står opp og går på do, og skyller bena i varmt vann i dusjen. Da hjelper det i noen timer.

Jeg har hørt at det kommet av veske mangel i kroppen, men vet ikke om det er riktig. Skal visst hjelpe å drikke vann, jeg gjør ikke det på natta da men..

Skrevet

hm,kan ikke være væskemangel for min del da..drikker sikkert et halvlitersglass hver eneste natt jeg

Skrevet

hahhha,med VANN vel og merke

Skrevet

Har akkurat samme problemet.

Det eneste som hjelper er støttestrømper. Jeg sover med dem om natten.. Hadde akkurat samme problem i forrige svangerskap så alt er prøvd.

Skrevet

Ullsokker kan hjelpe litt... Går med ullsokker hele døgnet for tida.... Har iallefall minket litt på de rastløse beina mine :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...