Gå til innhold

Mamman til G og A!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fishballs,makrellfilèt i tomatsaus,tomatsuppe,orientalsk gryte fra TORO og litt til!

=)

Tomatsuppe til kvelds...står og godgjør seg akkurat nå.

Twisten er spist opp...soloen drukket opp...og melksejokoladen fikk ungene på deling.

Norwill tjente en god del på meg denne mnd...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, stor shopper du da=) Godt du har faatt kost deg med litt norsk kost. Og tomatsuppe er jo bare saa godt paa kvelden.

Har ikke vaert mye norsk her i det siste, men gode middager har jeg da faatt til=) Naa fikk jeg kjempe lyst til aa lage en av mine Toro poser i morgen. Ser ut til at Gabrielle skal komme inn med masse regn, saa da blir det vel inne dag i morgen tenker jeg=)

Skrevet

Ja,vi får visst besøk av Gabrielle både du og jeg i løpet av helga....håper hun behandler oss pent.Redd sånne stormer,jeg...blåste noe enormt den ene gangen jeg opplevde storm i kastene her, og det var ikke noe artig. Svømmebassenget til lillegutt blåste laaaaaaaaaaangt vekk...måtte gå og hente det på andre siden av et jorde.

Nå er suppa ferdig =o)

Har vært på beina i hele dag. Pusser opp flere rom. Badet står 15 åringen for, og gjesterommet har jeg nesten gjort ferdig.Det blir bare sååå pent!

Rommet til gutten er neste prosjekt. Men ser nesten litt håpløst på alt,for det er så utrolig mye arbeid.

Godt jeg ikke jobber nå =)

Utenfor hjemmet, altså ;o)

Skrevet

Saa flink du er!!! Til aa pusse opp altsaa... Tror jeg maa faa malt rommene til ungene jeg ogsaa, men strever litt med aa finne noe ekstra tid hvor det ikke er barn som skal hjelpe til=) Tror jeg skal investere i en slik lekegrind sak saa minste jenta kan vaere med, men ikke helt opp i malings jobben. G har spurt saa pent om vi ikke kan male rommet hans blaatt... Og har jo saa lyst=)

Haaper at Gabrielle behandler dere pent ogsaa, her er jeg kun 10 miles fra kysten saa dette kan bli morosamt=) Jeg er saa daarlig til aa forberede ogsaa, saa ut maa jeg vel i morgen allikevel hvis det ikke er helt forferdelig ute der=)

Ser deg kanskje i morgen paa dib da dersom det blir en kjedelig dag.

Naa skal jeg gaa og legge meg. Morgenen kommer saa fort for ikke aa si tidlig.

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...