Hilsen Aud Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Er dette "lov"? Jeg vet av erfaring at det eneste jeg får i meg under smerter er cola og sjokolade. Dette må vel også gi energi? Eller er det bare grovbrødskiver med gulost som er tillatt på fødestua?
Beama Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 tror du kan spise akkurat det du vil=) Så lenge du får i deg noe så kan det vel ikke spille noen rolle hva det er...
Carta Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Jordmor min sa at under fødselen er det virkelig lov med brus og søte kjekser og det som skulle falle deg inn! Det viktigste er vel at du får i deg noe, og selv om sukker ikke er så langsiktig energi, så gir det deg kick der og da. Bedre enn ingenting!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Hadde med brus, sjokomelk og sjokolade på fødselen!:-)
Piken på landet Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Ble anbefalt av jordmora å ha med cola og snop jeg. Gir jo masse energi tross alt. Kos deg du, i den grad det går ann... ;-)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 du kan ha med det du vil jeg hadde med litt men det ble faktisk ikke rørt under fødselen ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå