Gå til innhold

Til alle BIM'ere... sjekk ut!


Anbefalte innlegg

Skrevet

For dere som ikke vet, finnes det egne terminklubber her inne.. På venstre side av menyen, ser du link med "terminklubber". Vi søker de som tilhører november07 forumet til å skrive litt inne hos "oss".

 

Hyggelig å bli kjent med folk som har termin i samme mnd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann!!

denne er bl.a. til meg den:o)

har vært lite inne på novemberklubben fordi det er så rolig der inne..mer action på skravle og 3.tri...men savner litt skravling på "klubben" og..

kanskje bare et godt tegn på at november mammaene har det bra og koser seg med magene??

bra tiltak frukt med frø;)

Skrevet

ja er jo bare supert det, men savner liksom å "skravle" med noen i min mnd.. hehe! vi får lage litt liv der inne. har postet litt tråder i håp om litt action. men er jo grønn og med dårlig fantasi.

Skrevet

hang mye der før, men trives mye bedre på 3.trim, og skravle!

og jeg finner mange novembermammaer i 3. trim, så nov klubben er ikke noe savn..

trivdes ikke helt i klubben, og man møter dessuten så mange flere i de andre forumene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...