Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Morsomt... her har jeg besudlet kroppen min med tanta di, da jeg trodde det var deg!! Drittsur:-)
RundLurt? Skrevet 8. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2007 Hehehehe=0) Du er faan meg et unikum ditt tvekjønna svin!
RundLurt? Skrevet 8. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2007 Glemte å tilføye *glise* Har vondt i kjeften snart ass!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Bare vent deg du RundLurt... Skal snart tilbake til skallen og da skal jeg ha en prat med deg!!! Du trenger ikke være redd da jeg har med meg den mongolske importvaren min...Hun sitter bare å gliser og forstår ikke et ord norsk:-)
RundLurt? Skrevet 8. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2007 Skal du ha en real konfrontasjon med meg, får du sette fra deg det der mongolske opplegget ditt i garasjen, ellers gidder jeg ikke snakke med deg en gang såe!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Ok da.... Hun er som regel med slik at jeg slipper å vaske kopper og lage mat på hytta:-) Ellers så er hun utrolig flink til å plukke tyttebær... plukket faktisk 20 liter på 2 timer, mens jeg satt og drakk øl og leste VG... Men hvis du lager mat og vasker kopper så er det helt greit vennen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå