Gå til innhold

I morgen har jeg satt "grensa"....

Anbefalte innlegg

Skrevet

For hvis ikke noen mens kommer i løpet av morgendagen, bestiller jeg legetime mandag kl 8!! 40 dager er den lengste syklusen jeg noen gang har hatt, og det var fordi jeg nettopp hadde satt inn spiral og alt var på styr. Nå har jeg gått uten spiral i over 2 mnd, og i dag(søndag) er jeg på dag 40........... Siste negative test var på torsdag, men det sto at man skulle tisse på pinnen i minst 10 sek og jeg fikk ikke tissa mer enn i 3 sek.... Så jeg aner at det var noe rart med den. Må vel straks gå i gang med no blodprøver o.l for å finne ut mer, murrer og strekker i livmor og lyske, men ingen mens kommer. Har tenkt hver eneste dag i 2 uker nå at NÅ kommer mensen! Hehe.

Jaja, blir spennende å se...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

krysser fingrene for deg! Jeg satte nettopp en 40-dagers rekord selv, meget mulig fordi jeg var så fokusert på å være gravid... men det var jeg jo ikke.

Lykke til! :-)

Skrevet

Hehehe ok! Hvordan vet du det? :P

Skrevet

Fordi jeg ser det i glasskulen min her,, du er gravid med et helt lite kull ;)

Hehe neida,, du har jo snart gått 2 uker over uten noen spesiell grunn :) må jo være gravid da! I tillegg til at du har mensmurringer o.l.

Nå har jeg kun gått over to ganger selv da,, ene gangen var jeg gravid og andre gangen var jeg liiivredd for å være gravid.

Skrevet

Bare hatt EL ekstremt sent i syklusen, og da trodd at faren var over:) MÅ jo være noe sånt i tilfelle. Blir spennende å se de neste dagene da! :)

Skrevet

Jeg anbefaler at man tisser i et glass slik man gjør når man skal levere urinprøve. Og så stikker man graviditetstesten oppi tisset og holder den der en stund, da får man fullført testen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...