Gjest Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Hedvig... Vi prøver på nr 3, snart:) Er familienavn, men samober lurer på om det blir rart på ulike dialekter. Ellers blir det Torinn etter oldemor, eller Erland etter oldefar. Tror det blir en gutt siden vi har to fra før. Hvordan blir desse navna på deres dialekt?
Lupinia Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Flotte navn, men Torinn har jeg aldri hørt før. Synes vel det blir litt likt Torarin, som er et guttenavn, men som sagt fine navn.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Det er litt rart dette med å kalle opp, men vi føler at det er på tide. Torinn er uvanlig, men for meg er det vakkert og veldig vanlig:) Torarin har jeg aldri hørt:) Det er jo likt Torunn da..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Hedvig heter ugla til harry potter.. uansett er navnet fint. kjenner ei som heter det.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Njaaa, er ikke helt der jeg da. Tror vi har meget ulik navnesmak! Mine døttre heter jo Isabel og victoria..hehe.. Men igjen, min mening har jo egentlig null betydning, så lenge du og din mann liker navnet/navnene.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Ja, da har vi veldig ulik navnsmak. Selv om alle mine dukker het viktoria:) Tenkte mest på om en sier hedvig med k eller g, på dialekt.
Prish Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Hedvig er et kult navn. Stor sjans for at hun blir kalt "Hedda" av venner, men det er jo et tøft navn det også. Kjør på ;o)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 Jeg er fra vestlandet -synes det er 2 skikkelig flotte navn dere har funnet:) Jeg er sååå lei av at "alle" velger sånne "100 på topp" navn. Gøy å være litt utradisjonell:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. september 2007 #10 Skrevet 8. september 2007 Hedvig og Erland er flotte navn.. Navn jeg liker kjempegodt!!!
mammaen til G & A Skrevet 9. september 2007 #11 Skrevet 9. september 2007 Fine navn begge to. Blir ikke noe rart paa min dialekt ihvertfall=)
mammaen til G & A Skrevet 9. september 2007 #12 Skrevet 9. september 2007 Saa foerst naa at du spurte om Hedvig... Snakk om aa lese fort altsaa=) Det er fint det ogsaa, men jeg liker Torinn bedre=)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 9. september 2007 #13 Skrevet 9. september 2007 Liker Hedvig og Erland (evt. Erlend)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå