Gå til innhold

Yppert.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du gi meg et eksempel på konsistent atferd i helsesektor-sammenheng?

Og da mener jeg den serøse YPPERT!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok da Lilly.. ettersom det er du som spør så skal jeg gi et seriøst svar:-)

Evnen til å uttrykke seg klart og tydelig, og evnen til omgås medarbeidere og kolleger på en entydig og sosialt akseptabel måte. Mange medarbeidere kommer til kort på dette området. Den åpenhet som kreves i moderne organisasjoner, oppleves som en trussel av mange medarbeidere.

Like viktig som verbale kommunikasjonsferdigheter, er det å ha en konsistent atferd. En opptreden som underbygger det verbale budskapet. Det hjelper ikke å rose medarbeiderne ved «julekaffen» hvis en året igjennom er taus. En leder må få medarbeiderne med på laget ved å benytte seg av deres evner, egenskaper og kvalifikasjoner.

Phuuuu... nå er det tilbake til drittsnakk og krangel igjen:-)

Skrevet

Thaaaaanks!:-)

Det venter deg en klinings som takk for hjelpa neste gang du er utover.

Der ser du, -lønner seg å være hjelpsom;-)

Skrevet

Hææææææææææææææ????????? OG DET SIER DU FØRST NÅ????????????? Her har jeg prøvd ulike sjekketicks i over 1 år... Fyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaaaaen og du sier at det lønner seg å være snill?? bare vent du... skal ikke ha bare klinings... SKAL HA HELE PAKKEN FOR AT JEG OFRET MEG HELT HER:-)

Skrevet

Hvis du ønsker å fordype deg i ledelsteorier og ledersstiler, er boka: organisasjon og ledelse av tor busch og jan ole vanebo og anbefale!

Skrevet

Haaaaaaaa.. de 2 pinglefantene vet ikke hva ledelse er for noe.... men greit at de har teorier om noe de ikke vet noe om:-)

Skrevet

Og det sier du din ufaglærte bagehageaasistent:-)

Skrevet

Ho ho* Takk* smaaaaask* ( ikke tante altså?)

Skrevet

Hæææææ... næhhhhhhh..pokker!!!!! Er dere skutt ut fra samme klonemaskina eller????? trodde jeg hadde deg der:-)

Skrevet

You wish=0) NEVER BABY=0) Ingenting målbinder meg vettu.=0)

Skrevet

hehe,, det vet du at ikke stemmer vennen:-) En ting er jeg veldig sikker på at INGEN og da mener jeg INGEN klarer å målbinde meg:-)

Skrevet

:-)

Full pakke skal bli, jeg ble så mye lettere på tråden etter jeg havna der du vet:-)

Skrevet

Da skal jeg jaggu være den til å motbevise deg gutt! Jeg ruler vettu=0)

Skrevet

Hææææ??? Har du??????

Da er du sikkert ikke interessert lengre i meg du da???????

Har ikke fått noen sjukdommer altså!

Skrevet

hehe.. du har ikke et fnugg av sjanse heller snuppa:-) Du kommer til å sitte med haka mellom lårene og nyte utseende mitt, samt at du kommer til å bli stum av ydmykhet når du vet hvem du har med å gjøre:-) Ellers så er jeg sikker på at du kommer bare til å sitte å tenke på hvordan du skal klare å få den lekkerbisken i seng!!! Jeg klarer å tenke på alt i samme slengen vennen, så du er nok ferdig før du vet ordet av det:-)

Skrevet

Selvfølgelig har ikke det noe å si:-) Sykdommene er det som regel jeg som står for:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...