Stine*Mor Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Min datter som nå er 41/2år gammel har vært dotrent fra hun var ca 2 år gammel. Og har ikke hatt noen uhell i så måte på over 1 år. Hun har selv gått på do når hun skal både tisse og bæsje, og har aldri hatt noen problemer med d. Men nå for 2 uker siden satte d i gang med uhell. Jeg hadde ikke reagert dersom d var bare ett uhell i ny og ne, men hun har nå opptil 8 uhell om dagen, og alltid 1-2 uhell i barnehagen. D eneste som har blitt nytt for henne er at hun før gikk i park fra 10-14 hver dag, og har nå begynt i full barnehageplass. Hun sier selv at hun liker seg i barnehagen og at alt er kjempefint der. Så jeg kan ikke skjønne hvorfor dette skjer. Noen som har noen råd/tips å gi meg. Må jo være en grunn til at hun plutselig ikke klarer å komme seg på do en eneste gang i løpet av dagen, når hun tidligere ikke har hatt noen problemer med dette. Hun begynner oxo selv å bli ganske trist og lei seg over dette.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Hei. Ofte blir det sagt at når barn plutselig begynner å tisse på seg igjen, så kan det skyldes blærekatarr. Jeg vet ikke men det kan jo være en mulighet? Mor til snart 3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå