Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter som nå er 41/2år gammel har vært dotrent fra hun var ca 2 år gammel. Og har ikke hatt noen uhell i så måte på over 1 år. Hun har selv gått på do når hun skal både tisse og bæsje, og har aldri hatt noen problemer med d. Men nå for 2 uker siden satte d i gang med uhell. Jeg hadde ikke reagert dersom d var bare ett uhell i ny og ne, men hun har nå opptil 8 uhell om dagen, og alltid 1-2 uhell i barnehagen. D eneste som har blitt nytt for henne er at hun før gikk i park fra 10-14 hver dag, og har nå begynt i full barnehageplass. Hun sier selv at hun liker seg i barnehagen og at alt er kjempefint der. Så jeg kan ikke skjønne hvorfor dette skjer. Noen som har noen råd/tips å gi meg. Må jo være en grunn til at hun plutselig ikke klarer å komme seg på do en eneste gang i løpet av dagen, når hun tidligere ikke har hatt noen problemer med dette. Hun begynner oxo selv å bli ganske trist og lei seg over dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Ofte blir det sagt at når barn plutselig begynner å tisse på seg igjen, så kan det skyldes blærekatarr. Jeg vet ikke men det kan jo være en mulighet?

Mor til snart 3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...