Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAR JO SKIKKELIGE RIER HER! Blæh,,, skikkelig menssmerter og 0 smertestillende i huset,, jeg tror snart jeg stryker med :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg lurer på om jeg skal bite i det sure eplet å gå å finne de... Men da kommer jeg garantert til å vekke snuppen, har nemlig vært så smart at jeg har ryddet varmeflaskene i en kurv under sengen hennes *blæh*

sutre sutre sutre sutre

Skrevet

å føler masse med deg,Jeg har ENORME menssmerter.Men har funnet ut at å forebygge med masse naprxen hjelier litt...fyll en tom brusflaske med varmt vann og legg et håndkle rundt,viss du er redd snuppa våkner...

Skrevet

Er det nå jeg skal skryte av at jeg verken har hatt mensensmerter eller mensen, siden jeg satt in p-stav!! Deilig!!! :o))

Men ville nok gått inn på mi datters rom og lusket med meg kurven ut, om smertene hadde vært alt for vonde. Så får heller velsa gråte seg i søvn igjen, det går fort. :o)

Skrevet

Huffe da!:o( Tenkte å si at du måtte ta deg et varmt bad, men det frister kanskje ikke, hihihihi..

Hva med noen glovarme håndklær da?

God bedring da.

Klem

Skrevet

TAKKER for tipset om å ta en brusflaske :) *løperåhenter*

Klarer ikke tanken på å stå å få henne til å sove igjen når jeg har så vondt :) sitter her å forbanner mannfolk som klager over pms.. Er det rart vi er sure når vi må gå gjennom dette hver jævla mnd?

Skrevet

Bare ta deg et varmt bad du! Det er ikke galt å bade når man har mensen.

Skrevet

NEI,det er IKKE rart vi er sure :-(...Ja hent brusflaska du,hjelper kjempe godt den også...Det er noe dritt,dritt,dritt!!

Skrevet

Forresten,har du ikke en døgnopen bensinstasjon i nærheten?Send gubben dit,viss han er hjemme da...

Skrevet

Han er på jobb, men skal kjøpe meg hjem så jeg har i morgen heldigvis :) tusen takk for tips, det hjalp GODT med flasker!

Skrevet

Hva syns du om å bade i badekar når man har mensen, Mami 87? Syns du det er veldig grisete å gjøre det? Jeg har badet i badekar med mensen utallige ganger. Jeg har aldri brydd meg om at det heter seg at det er grisete å gjøre det. Mora mi rådet meg til å ikke bade når jeg hadde mensen den gangen jeg fikk mensen, men jeg dreit i det rådet. Jeg bader som vanlig når jeg har mensen. Hva syns du om det?

Skrevet

Tror ikke jeg er rett person å spørre om det hehe,, jeg er av typen som gjerne kunne funnet på å dusje med slippers når jeg hadde mensen for å ikke få blod på føttene *knis* ;):) Har ikke gjort det da,, men skal innrømme å ha tenkt tanken hohoho

Vil ikke tro det er farlig akkurat så at moren din rådet deg til å ikke gjøre det kan jeg ikke helt forstå, men hvordan du orker det er en annen ting :P

Skrevet

Det er ikke farlig å bade i badekar når man har mensen. Det går kun på følelser at de fleste kvinner ikke vil ta karbad når de har mensen. Hvis man syns det er så fryktelig ekkelt å få blod i vannet, hvorfor kan man ikke sette inn tampong når man har mensen og vil ta karbad når jenter bader med tamponger i basseng og i sjøen??? Uansett så er det ikke fysisk skadelig å bade med mensen, fordi jeg har født tre barn, så jeg har i hvert fall ikke blitt steril av det, fordi jeg har badet med mensen siden jeg fikk mensen som 11-åring og nå er jeg 32.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...