Gjest Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 HAR JO SKIKKELIGE RIER HER! Blæh,,, skikkelig menssmerter og 0 smertestillende i huset,, jeg tror snart jeg stryker med
Gjest Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 stakkars ... prøv med varmeflaske det hjelper
Gjest Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 ja jeg lurer på om jeg skal bite i det sure eplet å gå å finne de... Men da kommer jeg garantert til å vekke snuppen, har nemlig vært så smart at jeg har ryddet varmeflaskene i en kurv under sengen hennes *blæh* sutre sutre sutre sutre
Pittamitta Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 å føler masse med deg,Jeg har ENORME menssmerter.Men har funnet ut at å forebygge med masse naprxen hjelier litt...fyll en tom brusflaske med varmt vann og legg et håndkle rundt,viss du er redd snuppa våkner...
Gjest Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Er det nå jeg skal skryte av at jeg verken har hatt mensensmerter eller mensen, siden jeg satt in p-stav!! Deilig!!! )) Men ville nok gått inn på mi datters rom og lusket med meg kurven ut, om smertene hadde vært alt for vonde. Så får heller velsa gråte seg i søvn igjen, det går fort. )
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Huffe da!( Tenkte å si at du måtte ta deg et varmt bad, men det frister kanskje ikke, hihihihi.. Hva med noen glovarme håndklær da? God bedring da. Klem
Gjest Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 TAKKER for tipset om å ta en brusflaske *løperåhenter* Klarer ikke tanken på å stå å få henne til å sove igjen når jeg har så vondt sitter her å forbanner mannfolk som klager over pms.. Er det rart vi er sure når vi må gå gjennom dette hver jævla mnd?
Gjest Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 Bare ta deg et varmt bad du! Det er ikke galt å bade når man har mensen.
Pittamitta Skrevet 8. september 2007 #10 Skrevet 8. september 2007 NEI,det er IKKE rart vi er sure :-(...Ja hent brusflaska du,hjelper kjempe godt den også...Det er noe dritt,dritt,dritt!!
Pittamitta Skrevet 8. september 2007 #11 Skrevet 8. september 2007 Forresten,har du ikke en døgnopen bensinstasjon i nærheten?Send gubben dit,viss han er hjemme da...
Pittamitta Skrevet 8. september 2007 #12 Skrevet 8. september 2007 for å kjøpe ibux pinex eller noe..
Gjest Skrevet 8. september 2007 #13 Skrevet 8. september 2007 Han er på jobb, men skal kjøpe meg hjem så jeg har i morgen heldigvis tusen takk for tips, det hjalp GODT med flasker!
Gjest Skrevet 8. september 2007 #14 Skrevet 8. september 2007 Hva syns du om å bade i badekar når man har mensen, Mami 87? Syns du det er veldig grisete å gjøre det? Jeg har badet i badekar med mensen utallige ganger. Jeg har aldri brydd meg om at det heter seg at det er grisete å gjøre det. Mora mi rådet meg til å ikke bade når jeg hadde mensen den gangen jeg fikk mensen, men jeg dreit i det rådet. Jeg bader som vanlig når jeg har mensen. Hva syns du om det?
Gjest Skrevet 8. september 2007 #15 Skrevet 8. september 2007 Tror ikke jeg er rett person å spørre om det hehe,, jeg er av typen som gjerne kunne funnet på å dusje med slippers når jeg hadde mensen for å ikke få blod på føttene *knis* Har ikke gjort det da,, men skal innrømme å ha tenkt tanken hohoho Vil ikke tro det er farlig akkurat så at moren din rådet deg til å ikke gjøre det kan jeg ikke helt forstå, men hvordan du orker det er en annen ting
Gjest Skrevet 8. september 2007 #16 Skrevet 8. september 2007 Det er ikke farlig å bade i badekar når man har mensen. Det går kun på følelser at de fleste kvinner ikke vil ta karbad når de har mensen. Hvis man syns det er så fryktelig ekkelt å få blod i vannet, hvorfor kan man ikke sette inn tampong når man har mensen og vil ta karbad når jenter bader med tamponger i basseng og i sjøen??? Uansett så er det ikke fysisk skadelig å bade med mensen, fordi jeg har født tre barn, så jeg har i hvert fall ikke blitt steril av det, fordi jeg har badet med mensen siden jeg fikk mensen som 11-åring og nå er jeg 32.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå