Gå til innhold

finner ingenting på nettet om sykdommen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om en god søkemotor innen helse? har prøvd lommelegen,dr.online++, men finner ikke noe om den sykdommen jeg vil vite litt om.. noen som vet om noen nettsteder der man kan søke om slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken sykdom da? Kanskje noen her inne har erfaring med den?

*klem*

Skrevet

Har du prøvd på wikipedia... Eller så har jeg en lege håndbok her som jeg kan titte i...

Kan evt sende meg en post melding her så kan jeg skrive tilbake til deg om jeg finner ut noe =)

Skrevet

ikke når du søker på google heller? synes alltid jeg får best treff der jeg, uansett hva jeg søker på :)

Skrevet

hemangiom i leveren. fikk tilsendt epikrisen fra sykehuset om hva som skjedde og om hva som ble gjort,men alt står jo på et språk som jeg ikke skjønner så mye av. lager hjemmeside der jeg skal skrive litt om denne sykdommen,men finner som sagt ingenting.

Skrevet

hemangiom? Er ikke det en slags blodutredelse?

Skrevet

en type blodutredelse ja,men i dette tilfellet er det noe helt annet.

Skrevet

tror det har et eller annet latinsk ord.....har du googlet på leverhemangiom? eller hemangiom på leveren?

Skrevet

...eller hemangiom+lever...eller lever+hemangiom

Skrevet

ja. da kommer det bare opp blodutredelser i ansikt o.l. og noe helt annet denn det jeg skal frem til. legene sa at dette var noe de aldr hadde vært borti før her i norge. noen eksperter i england hadde heller ikke hørt om dette.. rare greier..

Skrevet

fant og den svenske siden....tok hemangiom+lever

Skrevet

takk for at dere tok dere tid til og hjelpe meg.. ble litt klokere nå. selv om vår sykdomshistorie er litt anderledes..=)

takk for hjelpen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...