Gjest Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Og det er jeg glad for ) Han er nesten aldri ute på byen lenger, for han jobber nesten hver helg og får sjelden tid til å treffe gutta. Men ikveld klarte jeg å overtale ham til å ta en tur ut! Hihihi
Gjest Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 jeg sparker min mann ut med jamne mellomrom...han vil gjerne bare være hjemme hos oss raringen:) Topp med gutte kveld.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Jepp, da har jeg storfornøyd mann i lange tider etterpå, hihihi
Gjest Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 min er såååå sjarmerende når han kommer hjem småfull:)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 det gjorde min og...ut i senga! Han må også sparkes ut! Vil helst sitte her hjemme....alltid:) - det er jo søtt det òg:)
Gjest Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Pleier å få sånne "elscker deg"-sms....hihihi
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Får liksom aldri muligheten til det jeg da:-p *he he* Da koser han seg nok vetdu:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå