Gjest Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Vår lille snuppe på 10 mnd har allerede 4 tenner (3 er helt ute 0g 1 nesten ute) oppe og 2 tenner nede... Tipper hun "sliter" med den siste oppe da for hun tygger og tygger... Men har lagt merke til at avføringen hennes er hard/klumpete og blodig (?) Aner ikke om dette er BLOD eller om det bare er noe mat, men hun får bare melk, grøt og frukt til vanlig. Og Småfolk sitt glass med fiskeboller. Kan dette være f.eks gulerot? Uff, aner ikke... Ble bare litt skeptisk når hun har hatt den samme "ekle" avføringen flere dager på rad, og noen dager kan hun bæsje 2 ganger i løpet av 1 dag..... Setter STOOOOOR pris på svar )
babyandme Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Dytter litt på den jeg.. opplevd det samme med sønnen min, som jeg har begynt å gi litt hjemmelaget mos med gulrøtter og potet..har også prøvd med brokkoli.. har gitt ham sviskesaft etter "smaksprøvene".. Kan dette komme av sviskene..? gir du,mamma til Thea Christin, også dette etter måltidene? tror han begynner å få tenner straks(snart 6mnd), er hovent nede ved gommene og han tar seg til munnen og sutrer hele tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå