rosamirabella Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Leter du etter en nydelig barnevogn, ta en titt på www.bruktebarnevogner.no
Gjest Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Er ikke helt med på de vognene der jeg. Flotte og se på,ja. Men må være slitsomme og trille, samt harde og tunge. Foretrekker de nymodrne jeg, hvor man klapper de sammen med en hånd, veier 8 kg. og er super ekle å svinge/trille! Og godt polstrert både i kalesje og der barnet sitter )
Gjest ninja & mikrovampyren:) Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Den siden må jo være kødd?
Gjest Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Duh, som adoptivdatteren min så må du regne med å trille lillesøsteren/broren din rundt i en slik gammeldags vogn. For en slik har vi her nemlig og den skal brukes igjen! Ikke bilde av den på den siden, men det er en god gammeldags Silver Cross vogn som koster mer enn en månedslønn og for å få råd til den så må du spare lommepengene dine i 5 år og vel så det! ;-) Så ikke si at den siden må være kødd! Hehe
Gjest ninja & mikrovampyren:) Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Jeg syns den emmaljungaen så så utrolig useriøs ut. Mulig jeg ikke forstår meg på vognmoten. Hehe. Eller vognantikken :-P Hva får jeg i lommepenger, må jeg betale bidrag for trilling osv? Underholdningsbidrag tror jeg det heter.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Når jeg har blitt sjeik og det er på tide å få en attpåklatt søster eller bror til barna mine så skal de trilles i silver cross er jo de lekreste vognene på markedet da, lå i en sånn selv når jeg var baby. Eneste som var et minus var at vogna ikke egnet seg for buss sier mamma og selvfølgelig den litt stive prisen hehe..
Gjest Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Pøh, jeg skiter vel i de andre, er Silver Cross'en som betyr noe;o) Trillingen vil så klart inngå i lommepengene dine, du skal ikke betale for å trille, dumma, du skal betales! ;p En femmer per tur?
Mrs. Bouquet Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 Får rett og slett klump i halsen av vemmelse for de ekle vognene.
Gjest ninja & mikrovampyren:) Skrevet 8. september 2007 #10 Skrevet 8. september 2007 Wow ikke dårlig, her ruller kronene inn. Kommer til å bli millionær jeg - eller var det 5 kroner til deg per tur? Du må jo sko deg der du kan!
Gjest Skrevet 8. september 2007 #11 Skrevet 8. september 2007 Nja, tenkte nå mest på deg, men hvis du vil gi meg 5 kroner for hver gang du har trillet, så værsågod, du skal få lov til det, hehe.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #12 Skrevet 8. september 2007 kunne godt tenkt meg til ei sånn lita lav ei.. til å ha stående til pynt. ikke noe annet nei..=) men synes de silvercross vognene minner meg om noe helt annet enn ei barnevogn.. grøss..
Gjest ninja & mikrovampyren:) Skrevet 8. september 2007 #13 Skrevet 8. september 2007 begynner å gå i minus.. tror jeg tar de 5kronene.. får trille 10-15 ganger om dagen da!
Gjest Skrevet 8. september 2007 #14 Skrevet 8. september 2007 Det får da være måte på, trenger deg til andre ting også;o)
Gjest ninja & mikrovampyren:) Skrevet 8. september 2007 #15 Skrevet 8. september 2007 Ja, der ser man, adoptivmammaen min prøver å fete meg opp
Gjest Skrevet 8. september 2007 #16 Skrevet 8. september 2007 Så klart, må passe på at ingen tar deg fra meg, vettu;-)
Gjest ninja & mikrovampyren:) Skrevet 8. september 2007 #17 Skrevet 8. september 2007 Åh.. du er nå bare god da:-) For deg kan jeg trille både vogn og meg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå