Gjest Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Jeg har akurat begynt å teste,men aner ikke om de er helt rett de testene.jeg kjøpte dem på billigtester.D var disse aller billigste de har,de som koster 195 kr for 21 stk +5 G-tester.På søndag var testen svak,på mandag ganske sterk,men likevel ikke like sterk som kontrollstreken.Bare nesten.og de skal vel være akurat like sterk??på tirsdag var den enda svakere,og siden har den vært svak.Jeg lurer på om jeg kansje hadde el likevel,at de testene var noe dritt..Blir jo forvirret jo.Lurer på om jeg skal skifte merke neste mnd,evt bruke begge testene og sammenligne..Bare til d blir tomt da selvfølgelig(sammenligne til d blir tomt)..Men kan dere anbefale noen tester?
Gjest Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Clear Blue Digitale skal være veldig greie for de viser et symbol som viser om du har el eller ikke Så slipper man liksom å tyde de strekene opp og ned ...
Gjest Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 må man nødt til å ha den i urinstrålen,eller går d an å ha urinen i et glass e.l? D er vel vanskeligere å ha den i urinstrålen?
Gjest Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Det velger man selv - kan godt teste med urin i et glass
Gjest Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 ok,d stod d ikke noe om på billigtester skjønner du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå