Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Det føles ut som at jeg kommer til å tisse på meg konstant (unnskyld den direkte beskrivelsen). Jeg har vært plaget hele helgen med kynnere, og denne følelsen. Jeg vet at jeg har harde kynnere da JM sa det da jeg forklarte mine plager på forrige kontroll. Denne helgen er ting blitt en smule verre; har kynnere (ubehagelige, men ikke direkte vonde) som dukker opp hvert 15. minutt en lang periode og så forsvinner de litt før de tar seg opp igjen, følelsen av at jeg kommer til å tisse på meg og følelsen av at jeg har en nål eller noe i underlivet som skraper seg bortover.. Er 37+6 (snart 38+0), og er førstegangsfødende. Ville bare høre her før jeg eventuelt ringer føden for å høre med dem.
Guldamedgull Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Det høres veldig ut som urinveisinfeksjon. Det kan gi sterke kynnere!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Urinveisinfeksjon er det ikke. Har vært en av de heldige og har sluppet unna det i svangerskapet. Nettopp sjekket for det. HI
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Hei! Jeg har det på akkurat samme måte! Jeg hadde termin forrige torsdag, men har hatt denne stikkingen i blæra (virker det som) ganske lenge. Nå har ikke jeg blitt sjekket for urinveisinfeksjon da... Guri, kanskje det er det jeg har? Men det virker som om det kommer når babyen beveger seg... jeg håper det er modning, men vet jo ikke. Er ganske ubehagelig, akkurat som du sier, som nåler som stikker. Hvis du snakker med føden, så skriv inn her! Jeg skal på kontroll på tirsdag og har som sagt hatt dette en stund uten at jordmor har sagt noe til meg da jeg fortalte det, så tror ikke det er farlig.
Guldamedgull Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Oj. Nei da vet jeg ikke. Da ville jeg ringt føden. Du er jo rimlig fødeklar:D Lykke til da:D
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Her kommer det i tide og utide, har ingenting å si om babyen beveger seg eller ikke.. noe den har gjort sjeldent idag *ikke bra*, men har kjent liv nå nettopp så er ikke bekymret over det akkurat nå.... Jeg har kontroll hos JM på mandag, og hun sa ikke noe annet enn harde kynnere og at hvis jeg føde før neste kontroll så skulle jeg ikke stresse med å avbestille timen hos henne. Så jeg tar det som tegn på at ting er begynt å modnes kanskje, siden hun sa det slik. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå