Gå til innhold

Henning Hai Lee Yang ! Er d noen her som har blitt spådd av ham?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har d vist seg å være rett d han sa? Ble du spådd på tlf eller møtte du ham? Hva kostet d? Jeg kunne tenke meg å bli spådd,men kan dere anbefale ham?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt spådd av han 2 ganger... Og ingen av gangene stemte det. Betalte en lite formue også, hehe :0)

Han er jo kåret av BBC til verdens beste spåmann, eller en av dem... så, synes bla det er rart han spådde mitt første OG andre barn skulle bli gutt... jeg har 2 jenter :)

Ingenting av det han sa stemte .... han sa jeg skulle få et langt liv... HÅPER det stemmer da :)

Skrevet

jeg skrev mail til han,spurte om d gikk an å bli spådd på tlf,ikke bare i virkeligheten.D gikk sa han.Og vet du hva han sa: Alt jeg sier,d skjer! :) He he..skrythals da tydeligvis..

Skrevet

jeg spurte om han var synsk."jeg er ikke bare synsk,men av og til føler jeg meg rett og slett guddommelig! For d jeg sier,kommer til å skje! " D var d han sa.Skryt da kansje..jeg lo høyt da jeg leste d:)

Skrevet

Bestevenninna mi ble spådd av ham, og foreløpig har han hatt rett :o)

Men det mest overraskende var ikke det han sa om framtiden hennes, men alt han kunne "lese" om fortiden hennes! Han hadde aldri møtt henne før, men "visste" masse personlige detaljer....

Skrevet

ok,litt forskjellig erfaringer folk har hatt med han altså! Spennende d her:). Håper flere svarer:)

Skrevet

han leste meg på ei messe en gang...

stemte ganske bra det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...