Gå til innhold

hvordan elektrisk brystpumpe anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har avent vanlig bryst pumpe, men den har sluttet å suge. så nå lurer jeg ppå om jeg skal kjøpe en elektrisk istede

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg brukte Avent sin eg, kjøpte den som var elektrisk men du kunne og pumpe for hand... Heilt ok. Hadde lite behov for å pump edå snuppa fant ein teknikk å drikke av sprengte bryst...

Skrevet

Medela swing!

Kjempegod pumpe. Den har "oppvarmingsprogram" på 2 min som setter igang utrivingen, og når selve pumpingen er i gang kan du selv justere trykket på vakumet etter hva du synes er behagelig og hvor mye melk som kommer ut.

Jeg synes i hvertfall det var en veldig god investering!

Skrevet

Jeg stemmer også på Medela Swing :-)

Skrevet

Medela Swing her ogsaa. Har ikke proevd andre pumper, men er VELDIG fornoeyd med denne.

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg har Avent håndpumpe. fikk ikke ut en dråpe før jeg fjerna den gummi greia som ligger mot brystet. Bare et tips å prøve :)

Jeg leide elektrisk pumpe på baby shopå for å teste ut... de er jo drit dyre...

Skrevet

Medela Swing er helt fantastisk! Hadde ikke klart meg uten den! (Men: vanskelig å få tak i ekstra deler om noe skulle bli utslitt...)

Skrevet

Ikke kjøp den mindre Medelaen (selv om swing sikkert er super), den bråker som en traktor på tomgang. Helt syykt! Fikk helt lattis første gang jeg satt og pumpet, fikk skikkelig meierifølelse av det hele. Men, den er billig da ;)

OBS: En annen ting med Medela er at flaskesmokker er helt umulige å få tak i!! Og smokk følger ikke med i pakken til det lille settet. Var og spurte hos forskjellige apotek, og de sa alle at det ikke var mulig å kjøpe smokkene løst. Måtte bruke dr.brown sine fordi de er tilnærmet samme str. For noe crap, spør du meg.

Jeg hadde valgt avent, ettersom du får tak i utstyr og ekstrating absolutt over alt! Dette på tross av at swingen får mye skryt :)

Skrevet

Medela er heeeelt fantastisk:) Jeg bruker den og avent sin håndpumpe. Spørs hva jeg føler for,og jeg syns begge er gode. Men Medela er best:)

Skrevet

Det med smokkene stemmer ikke, det er nesten bare avent sine tuter som ikke passer.

Dr.Brown, NUK, og Sano passer i hvertfall.

Jeg har bare kjøpt på "magefølelsen" og har ikke hatt et eneste bomkjøp enda!

Skrevet

Hehe.. Jo, men det er jo nettopp det som er poenget, tingeling:

Medela sine er ikke mulige å få tak i, og de er faktisk de eneste som er lagd for medelaflasker. Dr.brown sine passer faktisk ikke helt perfekt :) Nå har jeg ikke prøvd Nuk eller Sano, men synes det skal være unødvendig også. Avent selger løse smokker til sine EGNE flasker, det samme burde Medela gjøre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...