Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 og jeg orker jo bare ikke gjøre noe annet med det enn å klage. Føler alt er hans feil. Jeg jobbet så hardt med forholdet og meg selv i flere år for hans skyld og jeg har til dags dato ikke fått noe tilbake føler jeg, så nå bare orker jeg ikke mere. Jeg er så drittlei. Jeg er så bitter, klarer ikke gjøre noe fint for han mere. Hver gang vi er borte fra hverandre tenker jeg at jeg elsker han og at jeg skal vise han det og at vi skal få det fint. Men så ser jeg han så blir jeg sinna.... og det blir ikke som jeg har tenkt. Han gir meg liksom ikke noe, jeg trenger så sårt nærhet, og trenger bli sett. Har sagt det til han flere ganger at jeg trenger at han begynner vise meg nærmest bevis han elsker meg, og han er helt enig at han er for dårlig til det og lover bot og bedring, men dagen etter vi har snakket om det så har han glemt det Jeg elsker han, vil ha et bra forhold, men jeg har ikke mere å gi, trenger at han viser meg at han elsker meg nå. Hva skal jeg gjøre da?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Ta kontakt med familievern kontoret, og får en gratis samtale. Har du følt det slik i mange år, og profesjonell hjelp heller ikke hjelper er det vel igrunnen ingen grunn til at dere skal vere sammen. Det tar systematisk arbeid fra begge parter å få et forhold til å fungere. En kan da ikke leve livet slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå