MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 er å finne noe søtt i skapene, men ingenting.. ikke så mye som ei kjekse en gang.. og butikken stengte for 30 min siden.. *arg*
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 har du melk, kakaopulver og sukker? Da kan du jo lage kakao! Det gjør susen hos meg når jeg er søtsyk!
Frukten og To små Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 kom til oss vi har: -kjeks i forskjellige typer -tørkede fersken -tørkede svisker -m'nm's -smågodt +++++
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 8. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2007 ååååå.. *sikle* har ingenting her.. har gått igjennom kokebøker, og viss ingen vet hvordan man lager noe søtt med mais, leverpostei eller vann, så er jeg aldeles lost.. misunner dere massemasse..
Frukten og To små Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 har du ikke sukker? kan jo mekke deg karameller, sånn vi gjorde før i tiden..
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 8. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2007 åå?? opskrift på det da?? kan vagt huske noe som het knekk, men mener det var melk i det...? er tom for melk.. men har sukker:) (det skal bare være til meg, så helst ikke gi meg kjempeopskrft, alt kommer til å gå ned, og da spiller det ingen rolle om det er mye eller lite;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå