Gjest Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Skal ha mødre-treff hos meg på mandag kveld. Hva ville dere servert? De kommer ikke før i 20-tida, så det er jo for sent å servere middag liksom?!? Ønsker mange tips!
~sjiraff~ Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 En god salat med ferske rundstykker/hvitløksbrød e.l. Pai Ferske rundstykker med godt pålegg Ost/skinke horn
Pittamitta Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 kyllingsalat,med brød og dressing Grønsaker og dip kylling vinger/lår med brød og salat påsmuret rundstykker med forskjellig pålegg.Egg,skinke,ost,tomat agurk,paprika
Gjest Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Enkel kyllingsuppe lager jeg til mine jenter. stek 4 kyllingfileter i biter først eller bruk ferid grillet. surr 1 løk og hvitløk i olje eller smør tilsett 2 sure epler i biter, skrell først 1ss karri, litt salt og pepper. 0,5 ts sukker hell over 2 bokser hakket tomat, og 1-2 terninger hønsebuljong tilsett kylling, og kok opp (kan også tilsette rå kylling, men øk koketiden litt eller sjekk at det er kokt) Kok alt sammen i 10 min, og på slutten tilsetter du fløte i den mengde du ønsker:) Dryss over persielle eller noe, og server med godt brød. Kan lages dagen før, og gjerne tilsette mer karri og chilli:) Super enkel og super god.
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Hva med tacopai med salat? 1pk kjøttdeig 1pk tacopulver 1pk creme fresh 1pk NÅ ferdig paideig fra toro(?) Isbergsalat, agurk, tomat og mais dressing og diverse diper om en vil Godt, enkelt og kjapt!!
Prish Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Ost og kjeks ;o) Du behøver ikke rødvin, for druejuice fungerer bra og har mange færre bivirkninger. Nammenamm............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå